Monday, February 04, 2008

Ο ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΔ Χ. ΚΑΡΑΘΑΝΟΣ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΟ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ:
Ο ΤΑΡΖΑΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ…


Την Τρίτη 29-01-2008 εμφανίσθηκα στην τηλεοπτική εκπομπή του κ. Κώστα Χαρδαβέλλα, στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER, όπου διέπραξα το ύψιστο ανοσιούργημα των ημερών μας : εξέφρασα την άποψή μου για την στάση του ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ, κ. Ευθυμίου (Μάκη) Τριανταφυλλόπουλου και τον ανέφερα ως «μέγα δικαστή».

Λυπάμαι που δεν πίστεψα πλήθος γνωστών μου δημοσιογράφων οι οποίοι ιδιωτικά επεσήμαναν, αλλά και τον κ. Λάκη Λαζόπουλο ο οποίος σημείωσε δημόσια, με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο την εκδικητικότητα του κ.Τριανταφυλλόπουλου, έναντι οποιουδήποτε τυχόν διανοηθεί να διαφωνήσει μαζί του.

Την επόμενη ημέρα Τετάρτη 30-01-08 εκλήθην από συνεργάτιδα του κ. Τριανταφυλλόπουλου να προσέλθω στην εκπομπή Ζούγκλα την Πέμπτη 31-01-2008. Υπήρξε και επαναληπτικό τηλεφώνημα επιβεβαίωσης το πρωί της επόμενης ημέρας Πέμπτης. Τελικά το απόγευμα της Πέμπτης, την ημέρα της εκπομπής, με κάλεσε συνεργάτης του, κατ’εντολήν του ιδίου του κ.Τριανταφυλλόπουλου, και μου δήλωσε ότι δεν θα χρειασθούν τελικά την παρουσία μου στο studio,προφανώς στοχεύοντας να με πλήξουν χωρίς να είμαι παρών.

Με μεγάλη έκπληξη στην εκπομπή της Πέμπτης 31/01/2008 παρακολούθησα τον κ.Τριανταφυλλόπουλο να κατακεραυνώνει όσους ετόλμησαν να τον επικρίνουν προφορικά στα ΜΜΕ (`Ελλη Στάη, Νίκος Ζερβός) ή στα γραπτά τους (Δημ. Ρίζος).

Φυσικά έφτασε και η σειρά μου διότι ουδείς ξεφεύγει από την τσιμπίδα του «τηλεοπτικού υπερ-νόμου» που λέγεται Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, κυρίως εαν έχει διαπράξει το αδίκημα να αναφερθεί με μη κολακευτικά λόγια ,δημοσίως, σε αυτόν και τις πράξεις ή/και παραλείψεις του.

Αφού επανέλαβε το τηλεοπτικό πλάνο με το σχόλιο μου από την εκπομπή του Κ. Χαρδαβέλλα, προέβη σε απίστευτους χαρακτηρισμούς εις βάρος μου, με συκοφαντική πρόθεση να με μειώσει, θίγοντας την τιμή, την υπόληψη και εν γένει την προσωπικότητά μου.
Αυτός και οι συνεργάτες του είχαν ετοιμάσει με τηλεοπτικές αλχημείες -στις οποίες από άποψη μοντάζ διαπρέπουν άλλωστε - άκρως δυσφημιστικό και συκοφαντικό υλικό, εμφανίζοντάς με στο παρελθόν, δήθεν αναμεμειγμένο σε εμπόριο βρεφών.
Ανέσυρε από το περιβόητο αρχείο του μια εκπομπή όπου στο ίδιο πνεύμα με είχε στο παρελθόν καλέσει, ο «μέγας δικαστής», προς… απολογία διότι αν και πολιτευτής της ΝΔ όπως επισήμανε, το όνομά μου με εντελώς λάθος στοιχεία και άλλη επαγγελματική ιδιότητα ,ενεφανίσθη σε απόρρητο έγγραφο μυστικών υπηρεσιών γειτονικής χώρας για εμπόριο βρεφών.

Σε εκείνη την εκπομπή (στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA τότε) απεδείχθη περίτρανα ότι ουδεμία απολύτως σχέση είχα με την κατηγορία του «μεγάλου δικαστή» και μάλιστα κατά τη διάρκεια εκείνης της εκπομπής πανηγυρικά κατέπεσε και το παραμικρό ίχνος από την λάσπη που εδεχόμην από τις μυστικές υπηρεσίες γειτονικής χώρας λόγω των γνωστών πολυετών εθνικών μου αγώνων για την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των ομοεθνών μας. Μάλιστα η δημοσιογράφος του ιδίου σταθμού κ. Ρένα Κουβελιώτη παρενέβη στην εκπομπή και τόνισε ότι από την έρευνά της προέκυπτε ότι ούτε καν το αναγεγραμμένο όνομα στο έγγραφο ήταν τελικά σωστό αλλά προδήλως παραποιημένο.

Τώρα, όμως, επειδή τον ανέφερα ως «μέγα δικαστή», στην εκπομπή του κ. Χαρδαβέλλα, αυτός με εμπάθεια, με πρόθεση να πλήξει την τιμή και υπόληψή μου, επανέφερε δολίως ένα ανύπαρκτο θέμα (του οποίου την αναλήθεια και μη βασιμότητα του γνώριζε πολύ καλά) με πρόδηλο στόχο να με λασπώσει και να δημιουργήσει εντυπώσεις σε βάρος μου. Προφανώς κάποιοι ενοχλήθηκαν από την Εθνική δράση μου και χρησιμοποιώντας το γνωστό και μη εξαιρετέο τηλε-κατήγορο, εκτόξευσαν τη λάσπη τους, ευτυχώς με εντελώς ερασιτεχνικό τρόπο, που πολύ εύκολα καταδείχθηκε η αλήθεια

Τρανή απόδειξη ότι κατέπεσε η κατασκευασμένη ιστορία και ουδεμία σκιά παρέμεινε αναφορικά με το άτομό μου αποτελεί το γεγονός ότι και αυτός ο ίδιος ο κ. Τριανταφυλλόπουλος με εκάλεσε ως υπ.βουλευτή της ΝΔ σε μεταγενέστερο χρόνο σε άλλη εκπομπή του για ζητήματα τρέχουσας επικαιρότητας.

Στην εκπομπή της Πέμπτης 31-01-2008 αντέδρασα άμεσα καλώντας κατά τη διάρκεια της , επανειλημμένα τηλεφωνικά την συνεργάτιδα του κ. Τριανταφυλλόπουλου, κ. Ελένη Κυριακίδου, ζητώντας να μου δοθεί η αυτονόητη δυνατότητα να προασπισθώ την τιμή και υπόληψή μου, η οποία εκείνη τη στιγμή επλήτετο από «τον μέγα δικαστή» κ.Τριανταφυλλόπουλο.

Η έννοια των στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και η παροχή δικαιώματος αντιλόγου στα «θύματά του»,προφανώς παραμένει άγνωστη για τον κ. Τριανταφυλλόπουλο. Πλήρης αδιαφορία στις εύλογες διαμαρτυρίες.

Κατόπιν και κατά τη διάρκεια της εν λόγω εκπομπής, ο πληρεξούσιος δικηγόρος μου απέστειλε στην αναγραφόμενη στην οθόνη ηλεκτρονική διεύθυνση της εκπομπής (zougla@alter.gr), ηλεκτρονικό μήνυμα με την διαμαρτυρία μου αλλά και την έκκλησή μου για άμεση άρση των προσβολών εις βάρος μου.

Η ίδια θρασύδειλη αντιμετώπιση. Πέταξε λάσπη και παρέμεινε κρυπτόμενος…


Ο… Δημοσιογράφος (όπως αρέσκεται ο ίδιος να αποκαλεί τον εαυτό του σε τρίτο πρόσωπο) αποδεικνύεται ότι δεν αντέχει ούτε την ελάχιστη κριτική παρά μόνο αρέσκεται σε κολακείες, περιτριγυριζόμενος συνήθως από ευπειθέστατα ακροατήρια έτσι ώστε να τρέφεται ο ιδιότυπος κοινωνικο-τηλεοπτικός ναρκισσισμός του…

Μάλιστα στην τελευταία εκπομπή του κομπορρημονούσε προκαλώντας τους πάντες ότι φοβούνται να τον αναφέρουν ονομαστικά…

Ε…λοιπόν…κ. Ευθύμιε Τριανταφυλλόπουλε, η θρασυδειλία, η κίτρινη δημοσιογραφία, η εμπάθεια, η μικροψυχία, οι εμφανείς και συγκεκαλυμμένοι εκβιασμοί στην τηλεόραση, ο τηλεοπτικός χαφιεδισμός, το ξεπούλημα γνωστών (και φίλων), η τηλεοπτική αποθέωση της σκοπιμότητας, ο αφόρητος λαϊκισμός, η ύπουλη κατασκευή ψεύτικων και συκοφαντικών ιστοριών, η τηλεοπτική εκτέλεση συμβολαίων εξόντωσης, σπίλωσης τιμής, υπολήψεων και προσωπικοτήτων, στην δική μου προσωπική περίπτωση, έχει όνομα και επώνυμο…ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ, Ευθύμιος Τριανταφυλλόπουλος.

Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι ο κ.Τριανταφυλλόπουλος έχει προσφέρει στην κοινωνία μας…συνεισέφερε, με την πρόσφατη συμπεριφορά του, τον φρασεολογικό νεολογισμό «φίλος του Μάκη», αφού πλέον η φράση «φίλος του Μάκη» αποτελεί συνώνυμο του φίλου που προδόθηκε, του ανθρώπου που στην δύσκολη στιγμή «μαχαιρώθηκε πισώπλατα από τον φίλο του», του φίλου που παραδόθηκε (ή καταγράφηκε για να παραδοθεί) βορά σε τρίτους με δοσίλογο (και μάλιστα χωρίς κουκούλα) αυτόν που μέχρι τότε τον θεωρούσε φίλο και βασιζόταν σε αυτόν, του φίλου που επλήγη, προδοτικά από νέο-Εφιάλτη, νέο-Βρούτο…

Επειδή εγώ όμως διατηρώ και τιμώ (και θα τιμώ εως το τέλος της ζωής μου τις φιλίες μου) δεσμεύομαι, στους πολλούς αδελφικούς φίλους αλλά και στην οικογένειά μου, τα τέσσερα παιδιά μου και στους ηλικιωμένους γονείς μου, και σε όλους όσους προξένησε αφόρητο πόνο και λύπη, η άδικη και συκοφαντική επίθεση του κ.Τρανταφυλλόπουλου εις βάρος μου, ότι θα σταθώ όρθιος και θα αντισταθώ σθεναρά στα φαινόμενα παρακμής «τύπου Τριανταφυλλόπουλου». Χωρίς να πτοηθώ καθόλου θα εξακολουθήσω αταλάντευτα να αγωνίζομαι για τις αρχές και τις αξίες της οικογένειας, της ορθόδοξης πίστης, της φιλίας αλλά και της πατρίδας, την οποία υπηρέτησα ως έφεδρος αξιωματικός 28 μήνες (κρίμα που δεν είχα…τη χαρά να συνυπηρετήσω με τον κ.Τριανταφυλλόπουλο…).

Απευθύνω έκκληση σε όλα τα αρμόδια όργανα και αρχές της ευνομούμενης πολιτείας μας (αξιοτίμους κ.κ. Εισαγγελείς, ΕΣΡ…κ.α.), να μας απαλλάξουν επιτέλους από αυτήν την κακόγουστη τηλεοπτική αντιποίηση αρχής, τον εικονικό τηλεοπτικό εθνικό εισαγγελέα, τον τιμητή και κατήγορο των πάντων, ορατών τε και αοράτων, αληθινών αλλά και κατασκευασμένων…

ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΩ, να μου δώσει τηλεοπτικά τη δημοκρατική δυνατότητα να υπερασπισθώ τον εαυτό μου, έστω και στο τηλεοπτικό του «Πραιτώριο»…αν όμως δεν το τολμήσει και κρυφτεί θρασύδειλα… δηλώνω κατηγορηματικά ότι θα μετέλθω όλα τα πρόσφορα νόμιμα μέσα (ήδη απέστειλα σχετική εξώδικο διαμαρτυρία-πρόσκληση και στον ίδιο αλλά και στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER) έτσι ώστε να προασπίσω την τιμή και υπόληψή μου αλλά και να αποκαλυφθεί επιτέλους η αλήθεια…δηλ. ότι ο Ταρζάν της δημοσιογραφίας απώλεσε και το τελευταίο φύλο συκής του….
Χαράλαμπος Καραθάνος
Υπ. Βουλευτής Β’ Αθηνών
Νέα Δημοκρατία Κιν. 69 32 223514

1 comment:

ΡΟΖΑΛΙΑ said...

ΜΕΓΑΛΕ ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΛΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ! ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΘΕΙΣ.