Monday, June 04, 2007

Ξεφτιλα της On Telecoms....

Του Χρήστου Σταυρόπουλου
,
Η εταιρία On Telecoms προχώρησε στην διακοπή της τηλεφωνικής μου σύνδεσης με τον ΟΤΕ χωρίς να έχει την ενυπόγραφη δική μου αίτηση και στηριζόμενη βάση στην φωνητική καταχώρηση που είχε γίνει.
Στις 10/5/2007 είχα επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρία για να με ενημερώσει για υπηρεσίες Internet και τηλεφωνίας. Ο υπάλληλος της εταιρίας με ενημέρωσε ελλιπώς για την διαδικασία αγοράς της υπηρεσίας και μου είπε να προχωρήσουμε σε φωνητική καταγραφή των στοιχείων μου ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία. Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΝ, αν προηγουμένως δεν έστελνα την γραπτή αίτηση με την υπογραφή μου!
Την επομένη μέρα 11/5/2007 αφού έμαθα από άλλους (φίλους) για κάποια τεχνικά στοιχεία των υπηρεσιών της On Telecoms, άλλαξα άποψη. Επικοινώνησα εκ νέου με την εταιρία και ρώτησα τη χρειάζεται να κάνω για να ακυρωθεί η παραγγελία (υπενθυμίζω ότι δεν είχα υπογράψει κανένα χαρτί). Εκπρόσωπος της εταιρίας μου είπε ότι θα πρέπει να στείλω μία Αίτηση Υπαναχώρησης την οποία θα έβρισκα στον διαδικτυακό τόπο της εταιρίας, την οποία και σας επισυνάπτω.
Στις 22/5/2007 επικοινώνησε μαζί μου εταιρία κούριερ που συνεργάζεται με την εταιρία On Telecoms με σκοπό να μου στείλει τον εξοπλισμό που είχα παραγγείλει. Τους ενημέρωσα για την αίτηση υπαναχώρησης και μου είπαν ότι μάλλον έχει γίνει λάθος από την εταιρία. Την ίδια μέρα επικοινώνησα με την On Telecoms για να ζητήσω διευκρινήσεις και μου είπαν ότι η αίτηση υπαναχώρησης έχει ληφθεί και να μην ανησυχώ.
Στις 30/5/2007 η εταιρία On Telecoms επικοινώνησε μαζί μου για να με ενημερώσει ότι η υπηρεσία μου έχει ενεργοποιηθεί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όταν είπα στον εκπρόσωπο της εταιρίας όσα σας αναφέρω πιο πάνω με παρέπεμψε σε κάποιον υπεύθυνο της εταιρίας.
Την 1/6/2007 εκπρόσωπος της εταιρίας On Telecoms επικοινώνησε εκ νέου μαζί μου και με ρώτησε αν έχω κάποιο πρόβλημα με τις υπηρεσίες που μου παρέχουν!!! Υπηρεσίες που είχα αρνηθεί εγγράφως στις 11/5/2007. Όταν για άλλη μια φορά εξήγησα την όλη κατάσταση η εκπρόσωπος μου είπε ότι γνωρίζει για την αίτηση υπαναχώρησης την οποία όμως προφανώς η εταιρία On Telecoms ενώ την είχε λάβει από τις 11/5/2007 την αγνοούσε για 20 μέρες και προχώρησε χωρίς την ενυπόγραφη συγκατάθεσή μου σε κατάργηση της γραμμής τηλεφώνου από τον ΟΤΕ και με συνέδεσε στο δίκτυό της.
Επιπροσθέτως από την όλη διαδικασία βγήκα και ζημιωμένος καθώς για να επαναφέρω την τηλεφωνική μου γραμμή στον ΟΤΕ θα πρέπει να καταβάλω εκ νέου το τέλος σύνδεσης (35 ευρώ).
Σήμερα 1η Ιουνίου πήγα ο ίδιος στα γραφεία της εταιρίας και μου μίλησε ο Γενικός Διευθυντής κ. Γκίκας. Αφού πρώτα μου είπε ότι από μια… ματιά που έριξε δεν βρήκε την αίτηση υπαναχώρησης, στη συνέχεια προσπάθησε για ακόμη μία φορά να με κρατήσει συνδρομητή στην εταιρία και αφού δεν βρήκε κάποια άλλη δικαιολογία κατέληξε ότι έγινε λάθος. Όταν του είπα ότι θα κάνω μήνυση και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή γελώντας μου είπε ότι δεν έχω καμία τύχη. Η καταγγελία έγινε ήδη όσο για τη μήνυση το σκέφτομαι…

5 comments:

MaryLou said...

Χρήστο,
Επειδή και εγώ έχω γίνει συνδρομητής στην On και όντως είναι ολίγον απαράδεκτοι στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών (δηλαδή αφού σε κάνουν πελάτη). Επειδή, λοιπόν μας είχαν "κόψει" το τηλέφωνο επί 10 ημέρες, ενώ μας είχαν πει ότι η διακοπή θα διαρκούσε λίγες ώρες (!), στείλαμε επιστολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (www.eett.gr) η οποία επικοινώνησε μαζί τους και μόνο τότε φοβήθηκαν. Μάλιστα, η ΕΕΤΤ μας κοινοποίησε και την επιστολή, που τους έστειλαν. Επομένως, ξέχνα το Συνήγορο του Πολίτη, που όπως κατάλαβα δεν τον πολυ-υπολογίζουν, και απευθύνσου στην ΕΕΤΤ. Καλή τύχη!

O Kammenos said...

Ένας φίλος μου αντιμετώπισε ανάλογο πρόβλημα με τη Vivodi η οποία τον δούλευε 2,5 μήνες.
Τελικά του είπα να κάνει καταγγελία στον Συνήγορο του Καναταλωτή και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (η οποία προωθεί την καταγγελία στην ΕΕΤΤ).
Κοινοποίησε λοιπόν τις καταγγελίες αυτές στη Vivodi και σε 3 ημέρες το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί λύθηκε!!!
Ηθικόν διδαγμα: ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΤΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ! ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ!!!!

TND said...

Χρήστο,
Το ίδιο προβλημα αντιμετωπίζω με σένα και είμαι 4 ημέρες χωρίς τηλέφωνο.
Στις 6/4/2007 κάνω αίτηση αφού προηγουμένως μου εγγυήθηκαν ότι δεν θα χάσω το dial up / callback με άλλον υπολογιστή. Στις 21/4/2007 μου φέρνουν τον εξοπλισμό και πληρώνω 65 ευρώ. Στις 24/4/2007 με παίρνουν οι ίδιοι στο κινητό μου και μου λένε ότι το Dial Up / Call Back δεν το υποστηρίζουν και αν θέλω να ακυρώσω την αίτηση. Του λέω φυσικά και θέλω και μου λένε περιμενετε να σας κλείσει το Courier ραντεβού. Στις 16/7 μετά από πολλές ενοχλήσεις και επιστολές σε ΕΕΤΤ και φαξ σε ON το ΟΤΕ μου κόβει την γραμμή και τώρα ούτε συνδρομητής στην ΟΝ είμαι ούτε στον ΟΤΕ!!!! Σε πληροφωρώ ότι όλο αυτό είναι κύκλωμα που δρα με αυτόν τον τρόπο και καρπωνεται τις προκαταβολές και τις επανασυνδέσεις .
tdanop@gmail.com

TND said...

Χρήστο,
Το ίδιο προβλημα αντιμετωπίζω με σένα και είμαι 4 ημέρες χωρίς τηλέφωνο.
Στις 6/4/2007 κάνω αίτηση αφού προηγουμένως μου εγγυήθηκαν ότι δεν θα χάσω το dial up / callback με άλλον υπολογιστή. Στις 21/4/2007 μου φέρνουν τον εξοπλισμό και πληρώνω 65 ευρώ. Στις 24/4/2007 με παίρνουν οι ίδιοι στο κινητό μου και μου λένε ότι το Dial Up / Call Back δεν το υποστηρίζουν και αν θέλω να ακυρώσω την αίτηση. Του λέω φυσικά και θέλω και μου λένε περιμενετε να σας κλείσει το Courier ραντεβού. Στις 16/7 μετά από πολλές ενοχλήσεις και επιστολές σε ΕΕΤΤ και φαξ σε ON το ΟΤΕ μου κόβει την γραμμή και τώρα ούτε συνδρομητής στην ΟΝ είμαι ούτε στον ΟΤΕ!!!! Σε πληροφωρώ ότι όλο αυτό είναι κύκλωμα που δρα με αυτόν τον τρόπο και καρπωνεται τις προκαταβολές και τις επανασυνδέσεις .
tdanop@gmail.com

Teo said...

Στην περιπτωση μου ειναι λιγο διαφορετική γιατι υπογραψα οικιοθελως , υποτιθεται για να γλυτωσω το παγιο του ΟΤΕ + ADSL + τηλεφ. κλησεις κλπ (τελικα δεν γλυτωνεις τιποτα: το παγιο αλλαζει ονομα και λεγεται 'συνδρομη ολα σε ενα ! ολες οι χρεωσεις ειναι πάλι εκει) αλλα η ξεφτιλα για την ontelecoms ειναι ιδια και απαραλαχτη: ξαφνικα και μετα απο 3 μηνες χρηση με παρα πολλα προβληματα κυριως πολυωρες διακοπες στην ADSL συνδεση, θορυβο και χαλια ποιοτητα στο τηλεφωνο ( μερικες φορες και διακοπες για καποιες ωρες) ήρθε το fatal error: δεν εχω τηλεφωνο τουλαχιστον για τις τελευταιες 4 ημερες ΚΑΘΟΛΟΥ.
Τσεκαρα την πληρωμη: ολα ενταξει
εβαλα αλλη συσκευη: τιποτα, ουτε φωνη ουτε ακροαση.
Πηρα τηλεφωνο τον ΟΤΕ και μου ειπαν η γραμμη μου ανηκει πλεον στην on telecoms και δεν μπορουν να κανουν τιποτα.
Η ξεφτιλα ειναι οτι εξυρετηση πελατων της ontelecoms ειναι μονο για να σε κανει συνδρομητη μετα δεν υπαρχει!, εχουν εξαφανιστει ολοι, προσπαθω 4 μερες να βρω καποιον να μου πει τι γινεται, εχω μεινει χωρις τηλεφονο, και στο 13801 (καλωντας απο το κινητο μου) περιμενω ατελειωτες ωρες και τελικα τιποτα ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ, ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ, εχω στειλει 3 email αλλα τιποτα, εταιρεια φαντασμα....
Τελικα πηγα στον ΟΤΕ να παρει παλι την γραμμη πισω μπας και λειτουργησει παλι η γραμμη.