Sunday, November 25, 2007

ΑΝΤΙΕΒΡΑΪΚΗ ΔΙΚΗ

Του Ανδρέα Χριστινίδη

Émile Zola: J’accuse…! (1)
Όταν προ μηνών πληροφορήθηκα την επικείμενη υποβολή μηνυτήριων αναφορών εναντίον του Κωνσταντίνου Πλεύρη, για το βιβλίο του «Οι Εβραίοι: Όλη η αλήθεια», και εναντίον των συναυτουργών του της ναζιστικής εφημερίδας «Ελεύθερος Κόσμος», ήταν ο σκεπτικισμός μου πολύ έντονος. Όχι φυσικά γιατί είχα κάποια αναστολή σε σχέση με μια κάλπικη αντίληψη για την «ελευθερία έκφρασης γνώμης». Όπως έγραψα και στο άρθρο μου Αντισημιτική Παράνοια (http://www.cohen.gr/hpg65.htm), στο οποίο παραπέμπω, γιατί σε αυτό έχω αναπτύξει εκτενέστερα το θέμα, δεν πρόκειται για γνώμες αλλά για εγκλήματα εναντίον της ανθρωπότητας. Ο δεσπόζων όμως αντισημιτισμός σε ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας προκαλούσε σε εμένα αμφιβολίες για την ομαλή διεξαγωγή μιας τέτοιας δίκης. Όταν όμως εκδόθηκε το Κλητήριο Θέσπισμα, που υπογράφει ο αντεισαγγελέας εφετών κύριος Σπυρίδων Μουζακίτης (http://cm.greekhelsinki.gr/index.php?sec=192&cid=3165), ήμουν πια βέβαιος πως θα υπάρξει Δικαιοσύνη. Δημοσίευσα μια σειρά άρθρων (κάτι που θα το έκανα έτσι κι’ αλλιώς) με μια δριμεία κριτική εναντίον του ρατσιστικού βιβλίου και μια ανεπιφύλακτη υποστήριξη των κατηγοριών.

Το Συμβούλιο Εφετών Αθηνών, απορρίπτοντας (με το Βούλευμα 1817/2007) την προσφυγή του Κ.Πλεύρη κατά του κλητήριου θεσπίσματος επιβεβαιώνει: «Ο ισχυρισμός επίσης του προσφεύγοντος ότι τα αναγραφέντα αποτελούν έκφραση γνώμης είναι αβάσιμος δεδομένου ότι εν προκειμένω προτρέπεται το αναγνωστικό κοινό, ιδία δε το ελληνικό, να κινητοποιηθεί εις βάρος των Εβραίων, (ήτοι να μισήσει, να διακρίνει ή να βιαιοπραγήσει κατ’ αυτών), τους οποίους αδιακρίτως χαρακτηρίζει ο προσφεύγων ως υπανθρώπους αξίους αφανισμού, εχθρούς του ελληνικού λαού και της Ευρώπης γενικότερα, εξυμνώντας συγχρόνως τις σε βάρος των Εβραίων εγκληματικές πράξεις των Ναζί και των SS» (
http://cm.greekhelsinki.gr/index.php?sec=192&cid=3189).

Ήρθε όμως η ακροαματική διαδικασία της 11ης Σεπτεμβρίου 2007 στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Αθηνών, με πρόεδρο την κυρία Ευφροσύνη Τσελεχοβίτου και εισαγγελέα τον κύριο Λεωνίδα Λαζαράκο, όπου το Κλητήριο Θέσπισμα καθώς και το Βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών δεν έπαιξαν κανέναν ουσιαστικό ρόλο. Αυτά που ελέχθησαν σε δικαστήριο Χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που θεωρείται δημοκρατική και κράτος δικαίου, φαίνονται απίστευτα και απαράδεκτα.

Ο κύριος Μωϋσής Κωνσταντίνης, Πρόεδρος του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος (ΚΙΣ) γράφει στη μηνιαία έκδοση του ΚΙΣ «Τα Νέα μας» (Σεπτέμβριος 2007) για «…το πρωτοφανές για την ελληνική δικαιοσύνη αντιεβραϊκό πνεύμα στα πλαίσια του οποίου διεξήχθη [στις 11 Σεπτεμβρίου 2007] η δίκη του δηλωμένου αντισημίτη Κώστα Πλεύρη, συγγραφέα του ρατσιστικού βιβλίου ‘Οι Εβραίοι: Όλη η Αλήθεια’ (σελίδες 1.400), κυρίως λόγω του εισαγγελέα, ο οποίος δεν δίστασε να θεωρήσει το νεοναζιστικό βιβλίο ως ‘επιστημονικό έργο. Στο αντιεβραϊκό πνεύμα που επικράτησε κατά τη δίκη συνέβαλε έμμεσα και η πρόεδρος του δικαστηρίου, η οποία τηρούσε απολογητική στάση απέναντι του κατηγορουμένου για την καθυστέρηση στη διεξαγωγή της δίκης και κατά συνέπεια στην έκδοση του αποτελέσματος! Ο εισαγγελέας τήρησε επίσης απαξιωτική στάση απέναντι στην πρώτη μάρτυρα κατηγορίας [Άννα Στάη, Πρόεδρο της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας], τα επιχειρήματα της οποίας προσπάθησε να αντικρούσει ο ίδιος και όχι οι συνήγοροι του κατηγορουμένου!»

Εξετάσθηκαν οι δύο πρώτες μάρτυρες κατηγορίας, η κυρία Άννα Στάη και η κυρία Ειρήνη Κούτελου, που δεν πτοήθηκαν ούτε από τα ανεπίτρεπτα ειρωνικά σχόλια της προέδρου ούτε από τις τελείως απαράδεκτες παρατηρήσεις του εισαγγελέα. Η ακροαματική διαδικασία έχει καταγραφεί και δημοσιευτεί από την Αντιναζιστική Πρωτοβουλία (
http://www.antinazi.gr/articles/prakt_dik.doc). Αποσπάσματα αναδημοσιεύτηκαν στις Ιστοσελίδες του κυρίου Ζαν Κοέν (http://www.cohen.gr/hpg75.htm) και στο Δελτίο Τύπου του Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι (http://cm.greekhelsinki.gr/index.php?sec=192&cid=3189). Η ακρίβεια της καταγραφής δεν έχει αμφισβητηθεί από κανέναν παράγοντα της δίκης. Κάθε σκεπτόμενος και απέναντι στις αρχές του Κράτους Δικαίου ευαίσθητος άνθρωπος έχει τη δυνατότητα να μελετήσει τα λεχθέντα στο δικαστήριο και να τα κρίνει. Θα επισημάνω και θα σχολιάσω μόνο ορισμένα σημεία.

Καταρχάς επιθυμώ να παρατηρήσω: Η ύπαρξη του αντιρατσιστικού νόμου (που είναι μάλλον βέβαιο ότι, σύμφωνα με τις από τον ΟΗΕ και την Ευρωπαϊκή Ένωση προερχόμενες πληροφορίες, προσεχώς θα πρέπει να συμπληρωθεί και να συγκεκριμενοποιηθεί περισσότερο) επιβάλλει μια τέτοια εκπαίδευση δικαστών και εισαγγελέων, ώστε να είναι γνώστες της προβληματικής των διαφόρων μορφών του ρατσισμού και σε καμιά περίπτωση φορείς προκαταλήψεων. Εισαγγελέας: «Εδώ κυκλοφορεί ο κάθε ανώμαλος και ο κάθε τοξικομανής και βγαίνουνε όλοι οι θολοκουλτουριάρηδες και οι προοδευτικοί και λένε το εξής: «Ά! Το δικαίωμα στη διαφορετικότητα. Ά!! Το δικαίωμα στην έκφραση». Και όλοι λέμε: Ωραία και καλά!») Διερωτώμαι: Με αυτές τις φράσεις επιδιώκεται από τον εισαγγελέα η υπεράσπιση της «διαφορετικότητας» του ρατσιστή, αντισημίτη και ναζιστή…;

Η πρόεδρος δεν κατόρθωσε, ίσως και λόγω άγνοιας της προβληματικής του ναζισμού και του αντισημιτισμού, να επιβάλει μια ορθολογική διαδρομή της διαδικασίας, επιτρέποντας στον εισαγγελέα να κάνει άσχετες και απαράδεκτες παρατηρήσεις και μάλιστα να επιδιώκει, ανεπιτυχώς βέβαια, να εκφοβίσει την μάρτυρα κατηγορίας κυρία Άννα Στάη. («Κοιτάξτε κυρία μου. Να σας κάνω μια εξήγηση: Το δικαστήριο σας ανέχεται. Εγώ δεν μπορώ να σας ανεχτώ! Εάν συνεχίσετε έτσι θα διατάξω τη σύλληψή σας και τον εγκλεισμό σας στο κρατητήριο!») Απίστευτο σε μια δίκη με μια τόσο κρίσιμη κατηγορία και με διεθνείς διαστάσεις! Και με τη σειρά της η πρόεδρος, που δεν ήθελε να καταλάβει την μεταφορικά εκφρασμένη, αλλά απόλυτα σοβαρή και κατανοητή επιχειρηματολογία της μάρτυρος κυρίας Ειρήνης Κούτελου: «Κοιτάξτε. Κάνετε κάτι παραλληλισμούς οι οποίοι είναι επιεικώς… αστείοι. [Σε ένα άλλο σημείο:] Λοιπόν. Να σας πω κάτι. Στην προσπάθειά σας εδώ να στηρίξετε τις θέσεις σας, ή εσείς ή οι άλλοι δεν ξέρω ποιοι […;!], προσπαθήστε να μη γίνεστε γραφικοί. Τώρα είναι διατύπωση „το αφεντικό του ο Χίτλερ“; Ποιος Χίτλερ; Υπάρχει Χίτλερ για να τον λέτε „αφεντικό“;»

Και βέβαια υπάρχει ακόμα ο Χίτλερ. Δυστυχώς! Η πρόεδρος ήταν ασφαλώς σε θέση να καταλάβει ότι η μάρτυς δεν εννοούσε την βιολογική υπόσταση, αλλά το διεστραμμένο «πνεύμα» του Χίτλερ. Αυτό κατευθύνει το φρόνημα και τη δράση ναζιστικών ομάδων από το Βλαδιβοστόκ μέχρι τη δυτική Ευρώπη και την Αμερική και από τη Σκανδιναβία μέχρι την Αθήνα. Το ίδιο «πνεύμα» δεσπόζει στο χυδαίο και απάνθρωπο βιβλίο του Κωνσταντίνου Πλεύρη: «Ο ναζισμός γνωρίζων καλά τα εβραϊκά σχέδια απεφάσισε, όπως αλλού περιγράφω, να εκδιώξει τους Εβραίους από την Ευρώπην. Και έπραξε κατά την γνώμιν μου πολύ ορθώς. Η απαλλαγή της Ευρώπης από τους Εβραίους είναι επιβεβλημένη, διότι ο εβραϊσμός συνιστά απειλή κατά της ελευθερίας των εθνών».

Εντούτοις η πρόεδρος του δικαστηρίου δεν διστάζει να θέσει στην μάρτυρα, κυρία Άννα Στάη την ερώτηση: «Υπάρχει τέτοια ανάγκη εδώ για να έχετε αντιναζιστική οργάνωση;» Αγνοεί, ότι σε όλες σχεδόν της χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και όχι μόνο σε αυτές, υπάρχει ένα πλήθος αντιναζιστικών οργανώσεων και κινήσεων, ότι όλα τα δημοκρατικά κόμματα (συντηρητικά, φιλελεύθερα και αριστερά) είναι ταυτόχρονα και αντιναζιστικά κινήματα, ότι όλοι οι κριτικοί διανοούμενοι αγωνίζονται με τον προφορικό και γραπτό λόγο εναντίον των εμφανιζομένων ναζιστικών, φασιστοειδών και γενικά ακροδεξιών ομάδων και τάσεων. Το ίδιο γίνεται καθημερινά και στη δημόσια τηλεόραση. Αγνοεί ότι στα Πανεπιστήμια γίνεται αντιναζιστική διδασκαλία, όχι μόνο στους μέλλοντες εκπαιδευτικούς (και με αυτή την παρατήρηση αναφέρομαι και στον τομέα της δικής μου πανεπιστημιακής σταδιοδρομίας στη Γερμανία). Στα σχολεία, όχι μόνο της Γερμανίας, είναι η αντιναζιστική διδασκαλία βασικό στοιχείο της δημοκρατικής διαπαιδαγώγησης. Γιατί ιδιαίτερα στον μαθητικό κόσμο επιδιώκουν να εισβάλουν (μερικές φορές με επιτυχία) οι ναζιστές.

Όπως γνωρίζουμε από την ιστορία του ναζισμού, αυτοί που ανέπτυξαν αντιναζιστικές δραστηριότητες μετά την επικράτηση αυτού του εγκληματικού καθεστώτος, βρέθηκαν μαζί με τους Εβραίους στα στρατόπεδα εξόντωσης ή μπροστά στα εκτελεστικά αποσπάσματα ή στις κρεμάλες των Ες-Ες.

Στην Ελλάδα υπάρχει δυστυχώς ένα σοβαρό έλλειμμα στον τομέα του αντιναζιστικού διαφωτισμού και της ευαισθησίας απέναντι στον αντισημιτισμό: στα ως δημοκρατικά θεωρούμενα κόμματα, στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, στη σχολική εκπαίδευση, στην πανεπιστημιακή έρευνα και διδασκαλία.

Και στη δικαιοσύνη…; Το Κλητήριο Θέσπισμα και το Βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών ήταν ισχυρές ενδείξεις ότι στην Ελληνική Δικαιοσύνη υπάρχουν και δυνάμεις που εξασφαλίζουν την τήρηση των νόμων και αποκαθιστούν τη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Υπάρχουν και εκπρόσωποι δικαστικών θεσμών με ευαισθησία εναντίον των πολιτικών ομάδων και εντύπων που προπαγανδίζουν ιδεολογήματα εναντίον του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και προτρέπουν σε ρατσιστικά εγκλήματα.

Τι συνέβη όμως στην πρώτη ακροαματική διαδικασία, που είναι θέμα αυτού του άρθρου;

Αυτό συνέβη! Εισαγγελέας: «Υπάρχει κι ο Πλεύρης, υπάρχει κι ο άλφα, ο βήτα, ο χι, ο ψι, ο νι, ο ωμέγα ο οποίος έχει αντίθετες απόψεις, βρε αδερφέ! [Σε ποιον απευθύνεται; Η πρόεδρος και η εξεταζόμενη μάρτυς είναι κυρίες.] Και θέλει να τις εκφράσει. Θα φθάσουμε δηλαδή σε ορισμένες γελοιότητες που έχουν γίνει από αλλοδαπά δικαστήρια να κατηγορούνε και να καταδικάζουνε ιστορικούς, οι οποίοι έχουν αμφισβητήσει το Ολοκαύτωμα; Το αμφισβητούνε. Δικαίωμά τους είναι! […] Ο νόμος περί φυλετικών διακρίσεων εθεσπίσθει δια τους Εβραίους και το Ολοκαύτωμά τους; […] Σοβαρολογείτε; Μα τι λέτε κυρία μου; Μα τι λέτε; Τώρα αν οι Γερμανοί έχουν ενοχές και καταδικάζουνε αυτούς που αμφισβητούν το Ολοκαύτωμα εμείς η Ελλάδα δεν έχουμε τέτοια”. […] Το 1979 περί Ολοκαυτώματος οι πάντες ήταν ανύποπτοι. Τώρα τα 2 τελευταία χρόνια γίνονται κάτι πράγματα στην Ευρώπη και υπάρχουνε στη Γαλλία και τη Γερμανία κάποιες καταδικαστικές αποφάσεις δικαστηρίων, με κάποιους νόμους αμφιβόλου συνταγματικότητος. […] Ο κύριος Πλεύρης αναφέρεται και σε βιβλιογραφία. […] Με αυτό θέλω να καταλήξω στο ότι το έργο του έχει επιστημονικό χαρακτήρα. Το όλο πνεύμα της καταθέσεώς σας που με ενδιαφέρει εμένα είναι το ότι του αρνείστε τον επιστημονικό χαρακτήρα στο έργο του. […] Εάν μας αρέσει ο Πλεύρης σαν επιστήμονας…είναι θέμα κριτικής δεν είναι θέμα να τον ρίξουμε στο μπουντρούμι. […] Ο κύριος Πλεύρης έχει το δικαίωμα να πει ότι [ο Χίτλερ] έκανε καλώς. Γιατί να του το αφαιρέσουμε; […] Θέλετε εσείς ένα ναζιστικό δικαστήριο να σας δικάσει και να σας καταδικάσει; Ή μια ναζιστική πολιτεία; […] Όταν οι Εβραίοι λένε ότι «είμεθα ο περιούσιος λαός επί της γης» τους μήνυσε κανείς;» (Αυτές οι δύο τελευταίες απαράδεκτες και εξωφρενικές «συγκρίσεις» θα μείνουν ασχολίαστες…!) (2)

Το βιβλίο του Πλεύρη έχει κατά τη γνώμη του εισαγγελέα επιστημονικό χαρακτήρα…! Και ποια είναι αυτή η βιβλιογραφία; Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών…! Δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε άλλους τσαρλατανισμούς που χαρακτηρίζουν αυτό το βιβλίο. Αρκεί για τον στιγματισμό του το ότι χρησιμοποιεί ως στοιχείο της βιβλιογραφίας του αυτό το σκοταδιστικό, ασυνάρτητο και εμπρηστικό πλαστογράφημα, για την προέλευση του οποίου έχω δημοσιεύσει ιδιαίτερο, στην ιστορική επιστημονική βιβλιογραφία στηριζόμενο άρθρο (
http://www.cohen.gr/hpg69.htm). Επιθυμώ να τονίσω, πως έναν ορθολογικά σκεπτόμενο άνθρωπο δεν χρειάζεται να απασχολήσει επιστημονικά το ασυνάρτητο, σκοταδιστικό και φλύαρο περιεχόμενό του. Επιστημονικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν: 1. Η περιπετειώδης (και όχι πια σήμερα ως μυστηριώδης άλλοτε θεωρούμενη) προέλευσή αυτού του πλαστογραφήματος. 2. Η από τη σκοπιά της κοινωνικής ψυχοπαθολογίας ως παρανοϊκή θεωρούμενη διέγερση, που προκάλεσε στο παρελθόν και σε ορισμένες μαζικοποιημένες κοινωνικές ομάδες ακόμα σήμερα προκαλεί, γιατί λόγω ορισμένων κοινωνικών και πολιτικών αιτίων δεν τους δόθηκε η δυνατότητα να συνειδητοποιήσουν τις προϋποθέσεις της κοινωνικής τους δυσφορίας και καταφεύγουν σε σκοταδιστικές συνωμοσιολογίες. (Όχι φυσικά από εμένα, αλλά εκ των πραγμάτων τίθεται στον κύριο εισαγγελέα το αμείλικτο ερώτημα: Θεωρεί ως επιστημονική βιβλιογραφία Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών…;! Και γι’αυτό το λόγο το βιβλίο του Πλεύρη επιστημονικο…;!)

Εισαγγελέας: «...Προσφάτως έγινε λόγος για την Ιστορία επ’ αφορμή κάποιου βιβλίου στη χώρας μας. Έτσι; Είπαν λοιπόν οι ειδικοί, μια πλευρά των ειδικών, ότι η Ιστορία ξαναγράφεται. Ότι η ιστοριογραφία ανανεώνεται? Βλέπετε λοιπόν ότι η ιστορική επιστήμη είναι αυτή τη στιγμή εν αμφιβόλω καταστάσει.»

Η ιστορία του Ολοκαυτώματος δεν ξαναγράφεται, δεν αναθεωρείται, αλλά συμπληρώνεται με συνεχώς νέα ντοκουμέντα που επιβεβαιώνουν την αποτρόπαιη μορφή του. Και το τεράστιο αρχείο του Bad Arolsen θα έλθει πια στο φως της δημοσιότητας (Το Βήμα, 04.11.2007). Θα έχουμε μέγιστο αριθμό νέων πληροφοριών για το Ολοκαύτωμα. Μεταξύ άλλων θα μάθουμε περισσότερα και για τους δωσίλογους και καταδότες στην Ελλάδα.

Ο εισαγγελέας δεν αρκέστηκε να παίζει το ρόλο του συνηγόρου της υπεράσπισης, αλλά προχώρησε σε ακραίες διατυπώσεις εναντίον των Εβραίων: «Κυρία μου θα σας διαβάσω κάτι το οποίον λέει [ο Πλεύρης]. Και επ΄αυτού τι έχετε να πείτε; ?Λέει εδώ: „Επανειλημμένως θα τονίσω ότι δεν επιτίθεμαι εναντίον των Εβραίων ως ατόμων και ως λαού, ως φυλής και ως έθνους. Αλλά εναντίον της θρησκείας τους. Επειδή αυτή διδάσκει ότι οι Εβραίοι συνεφώνησαν με το θεό τους τον Ιεχωβά αυτοί να τον λατρεύουν κι εκείνος θα τους εξασφαλίσει την παγκόσμια κυριαρχία σε όλα τα έθνη του κόσμου.“ Κι αν είναι κάποιος ρατσιστής, είναι αυτοί εδώ που γράφουν αυτά στη θρησκεία τους.» [!!!]

Στο βιβλίο του Πλεύρη υπάρχουν μεταξύ άλλων για το Άουσβιτς οι φράσεις: «Καλώς κάνουν και διατηρούν το στρατόπεδον εις καλήν κατάστασιν, διότι ουδείς γνωρίζει τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον.» Η πρόεδρος αρνείται να κατανοήσει το νόημα αυτών των φράσεων. Τις σχολιάζει με δύο δικές της φράσεις: «Για να το επισκέπτεται ο κόσμος...» Αυτό άραγε ενδιαφέρει τον Πλεύρη…! Και όταν η κυρία Στάη επιμένει στην αποσαφήνιση της δεύτερης φράσης του Πλεύρη, απαντάει η πρόεδρος: «Και δεν φτιάχνουμε άλλο; Δύσκολο είναι;»

Δεν είναι δυνατό να αναφέρω όλες τις χυδαιολογίες εναντίον των Εβραίων που περιέχει το βιβλίο του Κ.Πλεύρη. Αρκεί το ότι τους αποκαλεί «υπανθρώπους». «Εβραίος (στο θρήσκευμα) και άνθρωπος είναι έννοιαι αντιφατικαί, δηλαδή η μία αποκλείει την άλλην.» Άρθρο 2 του Ν. 927/1979: «Όστις δημοσίως είτε προφορικώς είτε δια του τύπου ή δια γραπτών κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου, εκφράζει ιδέας προσβλητικάς κατά προσώπου ή ομάδος προσώπων λόγω της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρις ενός έτους ή χρηματικήν ποινήν ή και δια αμφοτέρων των ποινών τούτων».

«Ετσι θέλουν οι Εβραίοι. Διότι μόνον έτσι καταλαβαίνουν: εντός 24 ωρών και εκτελεστικό απόσπασμα. […] Ξυπνήστε, οι επίβουλοι Εβραίοι σκάπτουν τον τάφον των εθνών. Ξυπνήστε και ρίξατέ τους μέσα, διότι τους αξίζει.» Και όπως επισήμανα σε προηγούμενο άρθρο μου, και οι παραπάνω φράσεις του για το Άουσβιτς δεν είναι τίποτε άλλο, παρά ένα έμμεσο προσκλητήριο ετοιμότητας για μια νέα γενοκτονία. Άρθρο 1 του Ν. 927/1979: «Όστις δημοσίως, είτε προφορικώς, είτε δια του τύπου ή δια γραπτών κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου εκ προθέσεως προτρέπει εις πράξεις ή ενεργείας δυναμένας να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βίαν κατά προσώπων ή ομάδος προσώπων εκ μόνου του λόγου της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών ή με χρηματικήν ποινήν ή και δια αμφοτέρων των ποινών τούτων».

Ο καθηγητής νομικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Νίκος Παρασκευόπουλος, γράφει στην Ελευθεροτυπία (14.11.2007) (
http://www.enet.gr/online/online_print?id=55884744) : « Όπως διαπιστώνει ο αναγνώστης δεν πρόκειται μόνο για μια αμφισβήτηση του ιστορικού παρελθόντος, επώδυνη βέβαια και δυσβάστακτη από τους επιζώντες, τους απογόνους των τραγικών θυμάτων και όλους τους αλληλέγγυους: γίνεται προτροπή „για εκτελεστικό απόσπασμα“. Ακρότητες, ανεπίδεκτες ενασχόλησης, ίσως κάποιος σκεφθεί. Κι όμως, στο παρελθόν ανάλογες εξάψεις απέδωσαν φρικιαστικούς καρπούς, από σύμπτωση κατά μήνα Νοέμβριο.» [Εννοεί βέβαια τη λεγόμενη νύχτα των κρυστάλλων, στην πραγματικότητα πογκρόμ της 9ης Νοεμβρίου 1938. Ο καθηγητής της νομικής κάνει τον ίδιο „παραλληλισμό“ που έκανε και η κυρία Κούτελου, αλλά η πρόεδρος τον χαρακτήρισε ως „επιεικώς αστείο“…!]

Δεν υπάρχει κανένας χειροπιαστός τρόπος για να αποδείξουμε το μίσος, όπως θα ήθελε ο εισαγγελέας. Και τι προκαλεί αργά ή γρήγορα τη βία, το γνωρίζουμε από τις σύγχρονες και από τις ιστορικές κοινωνικές εμπειρίες. Και αυτές οι εναργέστατες εμπειρίες επαρκούν για την κρίση του δικαστή.

Η πρόεδρος του δικαστηρίου και ο εισαγγελέας δεν γνωρίζουν, ότι ο αντισημιτισμός ήταν και εξακολουθεί να είναι το κλειδί του ναζισμού για την είσοδο στην κεντρική εξουσία. Δεν φαίνεται επίσης από αυτά πού είπαν, ότι έχουν πραγματικά αναγνωρίσει τα εγκλήματα του ναζισμού ως αποτρόπαια εγκλήματα εναντίον της ανθρωπότητας. Ένα σημαντικό μέρος της ανθρωπότητας παραμένει τραυματισμένο. Όχι «μόνο» τα θύματα του ολοκαυτώματος. Με άλλο τρόπο τραυματισμένοι είναι και εκείνοι που έχουν, ίσως στα βάθη του ασυνείδητου, αισθήματα ενοχής, γιατί ξέρουν ή μισοξέρουν κάτι για τη στάση των προγόνων τους (που μερικοί ίσως ήταν συνεργάτες, καταδότες ή ίσως επιδοκίμασαν το Ολοκαύτωμα ή - και αυτοί είναι οι περισσότεροι - αδιαφόρησαν τελείως για την τύχη των θυμάτων) και επειδή δεν τους δόθηκε ποτέ η δυνατότητα να διεργαστούν αυτά τα αισθήματα ενοχής, γίνονται αντισημίτες. Γιατί αυτό υπαγορεύουν οι «νεκροί» πρόγονοι.

Τελειώνοντας θα ήθελα να παρατηρήσω, ότι ο τρόπος διεξαγωγής της πρώτης ακροαματικής διαδικασίας δεν αποτελεί μια θετική έκφανση της ελληνικής δικαιοσύνης. Τα σχόλια στο εξωτερικό, ιδιαίτερα σε πολιτικούς, δημοσιογραφικούς, πανεπιστημιακούς και άλλους πνευματικούς κύκλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα είναι μάλλον δυσμενή. Ενδιαφέρει όμως αυτό τον κύριο εισαγγελέα; Δεν δίστασε να χαρακτηρίσει ως γελοιότητες και αμφιβόλου συνταγματικότητος τις αποφάσεις γαλλικών και γερμανικών δικαστηρίων. Θα πρέπει λοιπόν να θεωρηθεί ως γελοία και η στάση του ιδιαίτερα αυστηρού γερμανικού Συνταγματικού Δικαστηρίου; (3) Λόγω κάποιων τυπικών λαθών του γερμανικού υπουργείου εσωτερικών και των μυστικών υπηρεσιών παρεμπόδισε την τελευταία στιγμή την απαγόρευση της ναζιστικής NPD. Θα χρειαστεί νέα και προσεκτικότερη διαδικασία για να επιτευχθεί η απαγόρευσή της. Αλλά και η NPD είναι κάπως προσεκτικότερη από τον Πλεύρη και τον «Ελεύθερο Κόσμο». Αν η NPD είχε δημοσιεύσει παρόμοια κείμενα, θα είχε απαγορευτεί ήδη προ πολλού. Και οι συντάκτες θα βρίσκονταν στη φυλακή. (Προτιμώ τη λέξη φυλακή από τη λέξη μπουντρούμι, γιατί η τελευταία καθώς και η λέξη ανεγκέφαλοι δεν είναι νομικές έννοιες. Δεν θα τις βρει κανείς ούτε στον Ποινικό Κώδικα ούτε στον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας ούτε στη σωφρονιστική νομοθεσία). (4)

Λίντεν / Γερμανία, 22 Νοεμβρίου 2007

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

(1) Το Ελληνικό Παρατηρηρήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι σημειώνει: «Ακόμα και μετά τη δημοσίευση κατατοπιστικών για όλα αυτά άρθρων για τη δίκη, στις 12 Σεπτεμβρίου 2007, στις εφημερίδες Τα Νέα ("‘Επιστημονικό έργο’ ο ρατσισμός! Σάλος με την τοποθέτηση του εισαγγελέα για βιβλίο του Κ. Πλεύρη με θέμα τους Εβραίους") (
http://www.tanea.gr/article.aspx?d=20070912&nid=5962628) και Ελευθεροτυπία ("Στο σκαμνί ο Πλεύρης") (http://www.enet.gr/online/online_print?id=42961328), δεν υπήρξε ούτε ένας φορέας - πολιτικός, επιστημονικός, νομικός, δημοσιογραφικός, δικαιωματικός, ή άλλος - που έστω να ψέλλισε μιαν καταδίκη της αντιεβραϊκής στάσης των δικαστικών λειτουργών». Το Κατηγορώ ενός Ζολά θα απευθυνόταν σε όλους αυτούς. (Όχι βέβαια στον Πλεύρη… Δεν θα άξιζε.)
(2) Όταν αναφέρομαι στα λεχθέντα της προέδρου, του εισαγγελέα και των μαρτύρων κατηγορίας, προτιμώ την νοηματική αλληλουχία και όχι τη χρονική σειρά.
(3) Όχι μόνο στη Γερμανία, χώρα της οποίας είμαι μόνιμος κάτοικος, αλλά και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, στις οποίες δεν διώκεται ακόμα η άρνηση της αλήθειας του Ολοκαυτώματος, είναι βέβαιο, ότι ορισμένα από τα λεχθέντα την 11η Σεπτεμβρίου 2007 θα προκαλούσαν τουλάχιστον την έναρξη πειθαρχικής διαδικασίας, έστω και αν υπόλογοι θα ήταν ανώτεροι δημόσιοι λειτουργοί.
(4) Το παρόν άρθρο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα άρθρα μου Αντισημιτική Παράνοια και Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών, που, όπως όλα τα σχετικά δικά μου άρθρα, δημοσιεύτηκαν για πρώτη φορά στις προσωπικές ιστοσελίδες του κυρίου Ζαν Κοέν. Αναδημοσιεύτηκαν και σε άλλες ιστοσελίδες. Το άρθρο Αντισημιτική Παράνοια αναδημοσιεύτηκε και στην σημαντική επαρχιακή εφημερίδα Πολίτης της Θράκης. Στους αναγνώστες, ιδιαίτερα τους νεότερους, που ίσως δεν γνωρίζουν πολλά για το Ολοκαύτωμα, συνιστώ να διαβάσουν το κείμενο του Ράουλ Χίλμπεργκ Η βιομηχανία της εξόντωσης (
http://www.cohen.gr/hpg70.htm).
Ο Ανδρέας Χριστινίδης (Dr. Andreas Christinidis), γεννημένος στην Αθήνα το έτος 1931, διδάκτωρ της κοινωνιολογίας και πτυχιούχος της νομικής, στη μακρόχρονη διδασκαλία του και στις έρευνες και μελέτες, που έκανε ως Ανώτερος Σύμβουλος του Ινστιτούτου Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου του Γκίσεν της Γερμανίας, ασχολήθηκε και εξακολουθεί να ασχολείται στις έρευνές και τα δημοσιεύματά του με τον αντισημιτισμό, τον ναζισμό και κάθε μορφής ρατσισμό. Είναι ισόβιος ανώτερος δημόσιος λειτουργός του Ομόσπονδου Γερμανικού Κράτους της Έσης.

2 comments:

Πέλοπας said...

Κύριε Χριστινίδη!
Ως εσείς ομολογείτε, το παρόν άρθρο σας είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με άλλα δικά σας άρθρα. Το που, πως και γιατί θα το δούμε στο τέλος.
Επιτρέψατέ μου να σας απαντήσω και εγώ με ένα άρθρο το οποίο το έγραψα εις απάντησην του κυρίου, ας πούμε Μεσσήνιου!
ΜΝΗΜΗ ΓΕΝΟΥΣ
Κύριε Μεσσήνιε είστε καταπληκτικός. Καταφέρατε μέσα σε ένα μικρό κείμενο ν’ ανακατέψετε τους Εβραίους, τους Γερμανούς του Χίτλερ και τους Αμερικάνους. Τόσο πολύ, που η απάντηση στα γραφόμενά σας να χρειάζεται μια μεγάλη βιβλιογραφία και πάρα πολλές αναφορές και επεξηγήσεις.
Θα μου επιτρέψετε να ξεκινήσω με την ρήση του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη «Μπα! οβριός κι αρματωμένος δεν γίνεται» και με ένα απόσπασμα από τα Απομνημονεύματα του στρατηγού Μακρυγιάννη,
«Οι Έλληνες τους Τούρκους τους καταφρόνεσαν όλως δι’ όλου. Καθημερινώς πολεμούσαμεν, κι όλο τους νικούσαμεν ποτέ δεν κέρδεσαν. Τους πήραμεν τον αγέρα και τους είχαμε σαν Οβραίους.»
Μα ποιοι είναι αυτοί τέλος πάντων οι πάντα κατατρεγμένοι και αδικημένοι Εβραίοι που το Ελληνικό Κράτος τους κάνει μνημόσυνα και τους λιβανίζει;
Η επιστήμη της Παλαιοανθρωπολογίας μας ενημερώνει ότι οι Εβραίοι αποτελούν γένος του Αρμενοειδούς ή Πρωσοασιατικού φύλου. Τα αρχαιότερα ίχνη τους ανάγονται στην εποχή του -1800 (Αβραάμ κ.λ.π.) αργότερα δε τους βρίσκουμε διασκορπισμένους μέσα στην Αρχαία Αίγυπτο, από όπου εκδιώκονται (-1580), αλλά υπό την ηγεσία του Μωυσή κατακτούν την Παλαιστίνη, τους Έλληνες κατοίκους της οποίας σε μεγάλο βαθμό εξολοθρεύουν κατά την προτροπή του Θεού τους. «Τάδε λέγει Κύριος: ιδού εγώ εκτείνω την χείρα μου επί τους αλλοφύλους και εξολοθρεύσω Κρήτας και απολώ τους καταλοίπους τους κατοικούντας την παραλίαν». (Ιεζεκιήλ ΚΕ 16)
Ερχόμαστε στην εποχή των ΕλληνοΠερσικών πολέμων και στον Εβραίο στρατηγό των Περσών Μαρδόνιο - Μαρδοχάι όπως λέμε Μαρξ - Μαρδοχάι. Τουλάχιστον για τον Μαρδόνιο είναι γνωστή η ιστορία του και το τέλος του.
Η Κερκόπορτα που βρίσκετο στην Εβραϊκή συνοικία της Πόλης και βρέθηκε αφύλαχτη στην πολιορκία της Κωνσταντινούπολης με αποτέλεσμα την Άλωση της Πόλης από τους Τούρκους.
Επίσκοπος Τρίκκης Διονύσιος ή Σκυλόσοφος, Ρήγας Φεραίος, Κοσμάς ο Αιτωλός, πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε΄, ο δικός μας ο Γρηγόριος επίσκοπος Κορώνης.
Τέλος Ιουλίου του 1821 κατά την πολιορκία του κάστρου της Κορώνης από τους Έλληνες, οι Εβραίοι μετά από βασανιστήρια τον κομμάτιασαν και τον πέταξαν στους Έλλήνες έξω από το κάστρο για να ‘μεταλάβουν’ από τις σάρκες του!
Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης, το 1912, σχημάτισαν εθελοντικό σώμα για να πολεμήσει εναντίων των Ελλήνων ( εφ. Εστία 9.10.1912 ) και κατά την προέλαση των Ελλήνων προς την Ελασσόνα ( 15.10.1912 ), οι δέκα επίτροποι της Εβραϊκής στοάς «Συμμαχία» της Θεσσαλονίκης, πρόσφεραν στον Τούρκο Δ/τη της πόλεως 650.000 χρυσές λίρες Τουρκίας, για τον εξοπλισμό των στρατιωτών που θα πολεμούσαν κατά των Ελλήνων. (Χ. Βασιλόπουλος Εβραιομασωνία σελ. 146 ). Ατυχώς γι’ αυτούς τα λεφτά τους δεν έπιασαν τόπο.
Από τραγική ειρωνεία φτάνουμε σήμερα να τελούμε μνημόσυνο γι’ αυτούς, σε μια πόλη που δεν ήθελαν να έχουμε. Κάτι θα ήθελα να πω εδώ για Γραικύλους, αλλά δεν έχω καμία όρεξη να τρέχω στα δικαστήρια.
Το παραμύθι, κατά την γνώμη μου, του Ολοκαυτώματος θα μπορούσα να το ξεπεράσω γιατί ούτε υμνητής του Χίτλερ υπήρξα ποτέ ούτε Γερμανόφιλος Εθνικοσοσιαλιστής. Θα ήθελα όμως να επιστήσω στην προσοχή σας κάποια πράγματα, τα οποία μάλλον σας διαφεύγουν. Το 1939 ο παγκόσμιος αρχηγός του Εβραϊσμού Χάιμ Βάιτσμαν ( Chaim Weizman, μετέπειτα πρώτος πρόεδρος του Ισραήλ) κήρυξε τον πόλεμο ενάντια στην Γερμανία δηλώνοντας πως: «οι Εβραίοι στέκονται στο πλευρό της Μεγάλης Βρετανίας για να πολεμήσουν υπέρ των δημοκρατιών... Το Εβραϊκό Κεντρικό Πρακτορείο είναι έτοιμο να προβεί αμέσως στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να χρησιμοποιηθεί επωφελώς το Εβραϊκό εργατικό δυναμικό, οι τεχνικές εγκαταστάσεις, οι οικονομικές πηγές...». Λογικό ήταν λοιπόν από εκεί και πέρα να αντιμετωπισθούν οι Εβραίοι της Γερμανίας αρχικά και μερικών χωρών αργότερα, σαν εχθρικός στρατός και να οδηγηθούν στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως. Ας μην ξεχνάμε ότι δεν ήταν όλη η Ευρώπη κάτω από τον Γερμανικό ζυγό. Πορτογαλία, Ισπανία, Γιβραλτάρ, Σουηδία, Ιρλανδία, Τουρκία και Ελβετία ήταν ουδέτερες και δεν κατακτήθηκαν ποτέ. Μεγάλη Βρετανία και ανατολική Ρωσία πολέμησαν αλλά, ούτε και αυτές κατακτήθηκαν. Που βρέθηκαν σε πρώτη φάση τα 6.000.000 Εβραίοι στα στρατόπεδα εργασίας; Και πως κατάφεραν να τους κάψουν όλους αυτούς αφού στο μοναδικό στρατόπεδο που βρέθηκαν κρεματόρια ήταν το στρατόπεδο του Άουσβιτς. Στρατόπεδο το οποίο παρ’ επιπτόντος άνοιξε τις πύλες του στο κοινό το 1949 και οι φούρνοι του κατά δηλώσεις των Ρώσων, γιατί βρισκόταν στην ανατολική Γερμανία, ήταν μετασκευασμένοι!!! Σε κανένα άλλο στρατόπεδο δεν βρήκαν οι σύμμαχοι φούρνους. Υποσιτισμένους αιχμάλωτους ναι. Φούρνους και στάχτη από την καύση 6.000.000 νεκρών πουθενά.
Το «WORLD ALMANAC», του 1938 δίδει τον αριθμό 16.588.259 για τον συνολικό Εβραϊκό πληθυσμό της Γης. Μετά τον πόλεμο όμως η εφημερίδα « NEW YORK TIMES» της 22ας Φεβρουαρίου του 1948 τοποθετεί τον πληθυσμό των απανταχού Εβραίων μεταξύ του ελαχίστου των 15.600.000 και του μεγίστου των 18.700.000. Είναι πασιφανές ότι αυτοί οι αριθμοί παρουσιάζουν σαν εντελώς απίθανο τον αριθμό των 6.000.000 θυμάτων και οδηγούν στην πιθανότερη εκδοχή του θανάτου χιλιάδων και όχι εκατομμυρίων. Αυτό συμβαίνει διότι αν αφαιρεθούν 6.000.000 από τα αρχικά 15.588.259 αφήνουν ένα υπόλοιπο 10.588.259, οπότε σύμφωνα με την προαναφερθείσα εφημερίδα, ο διεθνής Εβραϊσμός παρουσίασε κατά την διάρκεια του πολέμου από 5.000.000 έως 8.100.000 γεννήσεις. Δηλαδή διπλασίασε σχεδόν τον αριθμό του! Αυτή η υπόθεση είναι γελοία.
Το άστρο του Δαβίδ ξέρετε πότε το πρωτοφόρεσαν οι Εβραίοι; Σίγουρα πολύ πιο πριν από τον Χίτλερ. Το πρωτοφόρεσαν στην καταστροφή της Σμύρνης για να τους ξεχωρίζουν οι Τούρκοι από τους Έλληνες! Ηθελέστα και παθέστα.
«Εάν αυτή η εχθρότητα, αυτή η απέχθεια, δεν είχαν εκδηλωθεί προς τους Εβραίους παρά μόνον σε έναν χρόνο και σε μία χώρα, θα ήταν εύκολο να επισημανθούν οι περιορισμένες αιτίες τους, όμως αυτή η φυλή, αντιθέτως, κυνηγήθηκε και μισήθηκε από όλους τους λαούς στους κόλπους των οποίων εγκαταστάθηκε. Θα πρέπει λοιπόν, εφ’ όσον οι εχθροί των Εβραίων ανήκαν στις πιο μακρυνές φυλές, ζούσαν σε χώρες πολύ μακρυνές μεταξύ τους, εκυβερνώντο από διαφορετικούς νόμους, εκυριαρχούντο από αντιτιθέμενες αρχές, δεν είχαν ούτε τα ίδια ήθη, ούτε τα ίδια έθιμα, εμπνέονταν από ανόμοιες αντιλήψεις που δεν τους επέτρεπαν να κρίνουν ομοιομόρφως όλα τα πράγματα, ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΟΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΑ Σ’ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΑΝ».
(Μπερνάρ Λαζάρ: Ο Αντισημιτισμός, η ιστορία και οι αιτίες του. Αθ. 1988 )
Οι χαρακτηρισμοί για τον Ροζέ Γκαρωντύ είναι πολύ βαρείς. Δεν είναι τόσο εύκολο ο πατέρας , κατά πολλούς της Γαλλικής αριστεράς, με τόσες διώξεις και εξορίες και φυλακίσεις, να δηλώσει κάτι που θα εκθέσει αυτόν και το έργο του στο όνομα κάποιων ‘ άνομων συμφερόντων ’.
Την αλήθεια είπε ο άνθρωπος. « μερικές εκατοντάδες χιλιάδες Εβραίοι πέθαναν από κακουχίες στα στρατόπεδα εργασίας». Όταν μετά τον πόλεμο είχε συμπράξει με το παραμύθι του Ολοκαυτώματος είχε σώας τας φρένας τότε; Δυστυχώς δεν είναι εδώ να διαβάσει και να απαντήσει κατάλληλα, οπότε, δρυός πεσούσης....
Θρασύδειλοι όπως πάντα οι Εβραίοι κήρυξαν τον πόλεμο στην Γερμανία εκ του ασφαλούς αλλά, όταν αργότερα ‘υπόφεραν τα πάνδεινα’ και ‘καίγονταν στους φούρνους’ κανένας τους δεν πήρε τα όπλα να πολεμήσει τον Άξονα. Εναντίων των Γερμανών πολεμήσανε μέχρι και Ινδοί και Νεοζηλανδοί και Αυστραλοί και Κύπριοι, οι οποίοι δεν είχαν κανένα προηγούμενο με το Τρίτο Ράιχ. Και πράγματι πείραξε ο Χίτλερ την Αυστραλία; ή την Ινδία και την Κύπρο; Δύο χώρες που ήταν σκλαβωμένες στους Άγγλους αποικιοκράτες; Όχι.
Μίλησε ποτέ ή έκανε κάτι εναντίων της Νέας Ζηλανδίας, ή του Καναδά ο Χίτλερ; Όχι.
Κι όμως στρατεύματα από τους λαούς αυτούς ήλθαν στην Ευρώπη και πολεμήσανε την Γερμανία. Ο δικός μας ο Ιερός Λόχος πολέμησε στο Ελ Αλαμέιν και αλλού. Πείτε μου σας παρακαλώ το όνομα, όχι μιας Εβραϊκής Ταξιαρχίας, αλλά έστω κι ενός λόχου εθελοντών.
Πολλά εγκλήματα είχαν χρεωθεί στους Γερμανούς και ένα από αυτά ‘το δάσος του Κατύν’. Πρόσφατα οι Ρώσοι αναγνώρισαν την σφαγή των 15.000 αξιωματικών του Πολωνικού στρατού σαν δικό τους έργο και ζήτησαν μάλιστα και συγνώμη. Τραγική ειρωνεία είναι ότι, στην Δίκη της Νυρεμβέργης ο Ρώσος κατήγορος - εισαγγελέας B. Levytsky, προσπάθησε και τελικά τα κατάφερε να επιρρίψει την ευθύνη στους Γερμανούς.
Άλλο πάλι πράγμα η Δίκη της Νυρεμβέργης. Οι περισσότερες φωτογραφίες από τα ‘στρατόπεδα θανάτου’ των Γερμανών, ήταν φωτογραφίες από τα Σταλινικά στρατόπεδα θανάτου, δημοσιευμένες στην Herald Tribune (αμερικάνικη εφημερίδα) στις 12.03.1930 και στην NEW YORK TIMES της 1.9.1932.
Γράφει ο Μωρίς Μπαρντές στο βιβλίο του ‘ Η Γη της επαγγελίας ’ στην σελίδα 129: «...Και ο Άγγλος δικαστής Σώκρος είπε: ‘ακόμη κι ένας απλός στρατιώτης δεν είναι υποχρεωμένος να υπακούσει σε παράνομες πράξεις...’. Η διακήρυξη αυτή είναι εξαιρετικά σοβαρή, γιατί καθιστά την ‘αντίρρηση συνειδήσεως’ υποχρεωτική!...»
Στη Νυρεμβέργη είδαμε να δημιουργείται μια ολόκληρη νομοθεσία ex post facto, δηλαδή, εκ των υστέρων, βάσει της οποίας δικάστηκαν άνθρωποι για ‘πράξεις’ που χαρακτηρίστηκαν σαν εγκλήματα μετά την υποθετική διάπραξή τους!
Αναφέρετε την ταινία «Ολοκαύτωμα» σαν αποδεικτικό των παθών των Εβραίων. Θα μου επιτρέψετε να αναφέρω κι εγώ μια ταινία. «Την λίστα του Σίντλερ» και συγκεκριμένα την σκηνή όπου οι Εβραίοι του γκέτο της Βαρσοβίας βγάζουν από την κρύπτη τους διαμάντια και τα καταπίνουν μέσα σε μπουκιές ψωμιού. Όλοι μας έχουμε δέκα είκοσι διαμαντάκια στις τσέπες μας για τις τρέχουσες ανάγκες μας, έτσι δεν είναι;
Γράφει ο Ακαδημαϊκός Σπύρος Μελάς στο βιβλίο του « ο Γέρος του Μωριά» εκδ. Μπίρης Αθ.1975 στην σελίδα 349 αναφερόμενος στην πολιορκία της Τρίπολης: «Μεγάλο κακό γινόταν τον ίδιο καιρό στον μαχαλά των Εβραίων. Λύσανε όλοι τους τα κομποδέματα. Χρυσάφι κι ασήμι, πετράδια, μαργαριτάρια, χύθηκαν στα πόδια των παλικαριών, μα δεν τους ωφέλησε. Τους πέρασαν όλους από το σπαθί. Ο Κολοκοτρώνης μονάχα κατάφερε να γλιτώσει έναν. Τον Λευί. Τίποτα δεν μπορούσε να σταματήσει το φοβερό ρέμα του θανάτου και της αρπαγής».
Από το ιστόρημα του Σ. Μελά προκύπτει, ότι όταν ο Ελληνικός λαός ήταν σκλάβος στους Τούρκους, οι Εβραίοι κατά την πάγια τακτική τους αποταμιεύανε χρυσάφι, ασήμι, πετράδια, μαργαριτάρια που φυσικά δεν τα παίρνανε από τους Τούρκους, αλλά από το υπόδουλο έθνος μας. Και μετά επιδιώκανε να μας εξαγοράσουνε με τα δικά μας πλούτη, που τα χρόνια την Τουρκοκρατίας μας είχανε αρπάξει.
Να τα λοιπόν τα διαμαντάκια! Γράφει η Λέλα Ιωάννου Μεταξά στο βιβλίο της « Το ημερολόγιο της ομηρίας μου 1944 - 1945» ...Κατά τας 12.30 μ.μ. αντελήφθην ότι εκτυπούσαν δυνατά με γροθιές την εξώπορτα της ανατολικής εισόδου του σπιτιού...ανοίξτε γρήγορα μου φωνάζουν ειδεμή θα σπάσουμε την πόρτα...ντύσου γρήγορα...θα ντυθώ απάντησα, μείνετε ήσυχοι. Η μαγείρισσά μου, Σπυριδούλα Κουτσαντώνη, ένας πατρινός τύπος, η οποία έγινε πασίγνωστος εις τους γνωρίμους μας, γύριζε γύρω μου ταραγμένη και με βοηθούσε να ντυθώ ζεστά...Εφόρεσα τρία ζεύγη κάλτσες, φόρεμα μάλλινο, ζακέτα πλεκτή και επανωφόρι που είχα πολύ ζεστό με loutre, γαρνιρισμένο έως κάτω με μπορντούρα, γάντια μάλλινα. Ένα beret και μαντήλι από μουσελίνα δεμένο πάνω από για τα αυτιά μου...
Πόση διαφορά στον ψυχισμό των δύο αυτών γυναικών! Η Εβραία νοιάζεται μόνο για τα διαμάντια της και η Ελληνίδα γυναίκα, να ντυθεί με αξιοπρέπεια και πρακτικά.
Το Χόλλυγουντ ανακοίνωσε ότι θα γυρίσει σύντομα το ‘ Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ ’ σε ταινία.
« οι έρευνες του M. Dietlieb Felderer (Σουηδός ανεξάρτητος ερευνητής) οδήγησαν στην δικαστική απόφαση του Ομοσπονδιακού ποινικού δικαστικού τμήματος της Δυτικής Γερμανίας (BUNDESKRIMINALAMT - Φάκελος υπ’ αριθμόν ΑΖ: ΚΤ 41-2404/79) στο Wiesbaden, στην οποία αναφέρονται μεταξύ των άλλων τα εξής: ‘μεγάλο μέρος των σημειώσεων, οι οποίες αποδίδονται στην Άννα Φρανκ εγράφησαν με μαύρη, πράσινη και κόκκινη μελάνη στυλογράφου διαρκείας. Όμως η μελάνη αυτού του τύπου κυκλοφόρησε στην αγορά το 1951’. Επομένως ή η Άννα Φρανκ επέζησε του πολέμου ή οι αποδιδόμενες σ’ αυτήν σημειώσεις είναι πλαστές ». Από το βιβλίο του Richard Harwood «6.000.000 νεκροί Μύθος ή Ολοκαύτωμα? Σελ. 87»
Ας μην φύγουμε από το Χόλλυγουντ γιατί έχει κι άλλο. Θα σας παραπέμψω σε μια άσχετη φαινομενικά με το θέμα μας ταινία. Το Karate Kid. Ο ηλικιωμένος δάσκαλος του καράτε πίνει και κλαίει κοιτώντας την φωτογραφία μιας νεαρής Γιαπωνέζας. Στην ερώτηση του νεαρού, ποια είναι αυτή και γιατί αυτός πίνει και κλαίει, η απάντηση είναι αποστομωτική.
‘ Είναι η γυναίκα μου, που πέθανε με το αγέννητο παιδί μου, από έλλειψη γιατρού στο στρατόπεδο συγκέντρωσης. Εγώ πολεμούσα τους Γερμανούς στην Ευρώπη και η γυναίκα μου πέθαινε αβοήθητη στο στρατόπεδο συγκέντρωσης’.
Ο Γιαπωνέζος σαν αμερικάνος πολίτης πολεμούσε τους Γερμανούς, αλλά η γυναίκα του ήταν έγκλειστη σε στρατόπεδο συγκεντρώσεως. Για τον φόβο των Ιουδαίων!
Μια λέξη μπορεί να περιγράψει την Αμερικανική εξωτερική πολιτική αυτού του αιώνα. Αλητεία!
Κατά κοινή ομολογία την Αμερική την Κυβερνούν οι Εβραίοι. Ο Χένρυ Κίσινγκερ, αυτός ο γιος της Ιεζάβελ και Εβραίος φυσικά, συνεχίζει να είναι σύμβουλος της εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ. Προ μηνός λοιπόν το Εβραϊκό λόμπι των ΗΠΑ κάλεσε με ανακοίνωσή του το Ελληνικό λόμπι των ΗΠΑ να μην φέρουν προσκόμματα στις προσπάθειες επίλυσης του Κυπριακού από την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Τι δουλειά θα μου πείτε έχουν οι Εβραίοι; Ε, αυτό ρωτάω κι εγώ!
Δεν επιχειρώ να πείσω κανένα ότι οι δικές μου απόψεις είναι οι σωστές και οι δικές σας λάθος. Μου αρκεί να σπείρω τον σπόρο της αμφιβολίας.



Τάκης Αποστόλου
Συγγραφέας - Ερευνητής

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βίβλος

Ανδρέας Δενδρινός «Ελληνισμός - Σιωνισμός» 1981

Δημήτριος Δημόπουλος «Η καταγωγή των Ελλήνων»1995

Λέλα Ιωαν. Μεταξά «Το ημερολόγιο της ομηρίας μου»1973

Κώστας Πλεύρης «Ας μιλήσουμε για Εβραίους»1990

Μπερνάρ Λαζάρ «Ο Αντισημιτισμός, η ιστορία και οι αιτίες του»1988

Maurice Bardeche «Η Γη της επαγγελίας»1982

Robert Faurisson «Είναι γνήσιο το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ;»1989

Richard Harwood «6.000.000 νεκροί Μύθος ή Ολοκαύτωμα?»1989

Επανέρχομαι λοιπόν!
Εχετε γνώμη κύριε Χριστινίδη επί παντός επιστητού. Σχολιάζετε δηλώσεις Εισαγγελέων και Προέδρων Δικαστηρίων. Τους δίνετε κιόλας κατευθυντήριες οδηγίες για το πως να ασκήσουν το λειτούργημά τους. Αμφισβητήτε τις αποφάσεις τους. Πάρα πολύ ωραία. ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
Ο κύριος Πλεύρης, εγώ, ο γείτονάς μου, ο David Irvine γιατί να μην έχουμε το δικαίωμα να αμφισβητήσουμε το 'ολοκαύτωμα'? Αν έχουμε τα επιχειρήματα οφείλετε να μας ακούσετε και βεβαίως αν μπορείτε, να τα αντικρούσετε.
Για την Ταμπακέρα δεν σας άκουσα να κάνετε λόγο.
Για την Ταμπακέρα με μορφή φωτογραφιών ακρωτηριασμένων παιδιών των Παλαιστινίων από Ισραηλινά παγιδευμένα παιχνίδια. Το βιβλίο του κυρίου Πλεύρη θεωρώ οτι το διαβάσατε ή όχι? Τις φωτογραφίες στο τέλος δεν τις είδατε?
Για την Ταμπακέρα της μη αναγνώρησης άλλων ολοκαυτωμάτων (Αρμενικό, Ποντιακό, Καμπότζης κλπ) παρά κατ' αποκοπή του Εβραϊκού.
Για την Ταμπακέρα της ανυπαρξίας θαλάμων Αερίων σε όλα τα στροτόπεδα πλην του Αουσβιτσ, θάλαμος οποίος κατ' ομολογία είναι ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ!
Για την Ταμπακέρα της Βίβλου και συγκεκριμένα του βιβλίου της Παλαιάς Διαθήκης.
Για την Ταμπακέρα του Ταλμούδ.
Για την Ταμπακέρα του αντισημητισμού της πλειοψηφίας των μεγάλων της Ευρωπαϊκής Αναγέννησης.
Για την Ταμπακέρα των Εβραίων πρώτων βουλευτών του ΚΚΕ (Μπεναρόγια, Κοέν, Βεντούρα) και τις επερωτήσεις τους και τις προτάσεις τους για ανεξαρτοποίηση της Μακεδονίας. Αυτό το Κοέν κάτι μου θυμίζει. Μήπως το επίθετο του ανθρώπου στου οποίου την σελίδα δημοσιεύετε τα άρθρα σας?
Για την Ταμπακέρα του Μεσανατολικού και των ποταμών αίματος, από την Παλαιστινιακή πλευρά πάντα, γιατί οι Εβραίοι υποστηρίζουν ότι την γη αυτή τους την έδωσε ο Θεός. Αν είναι δυνατόν τον 21ο αιώνα όπου ζόυμε να πιστεύουμε τέτοια πράγματα!!!
Είναι εύκολο κύριε Χριστινίδη να χαρακτηρισθεί κάποιος και να του επισυναφθεί μια ταμπέλα. Αυτό που διαπιστώνω είναι ότι η θολοκουλτούρα αδυνατεί να επιχειρηματολογήσει και απλά κολλάει ταμπέλες.
Ειναι το πλέον εύκολο να αποκαλέσετε τον κύριο Πλεύρη Φασίστα και μένα φασιστάκι. Ίσως!
Στα ερωτήματα τα οποία θέτει ο κύριος Πλεύρης και ο David Irvine και όλοι οι αμφισβιτίες-ερευνητές μπορείτε να απαντήσετε?
Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα!

J95 said...

"Ειναι το πλέον εύκολο να αποκαλέσετε τον κύριο Πλεύρη Φασίστα και μένα φασιστάκι."

Όχι, είναι απλά ακριβές.

"Στα ερωτήματα τα οποία θέτει ο κύριος Πλεύρης και ο David Irvine και όλοι οι αμφισβιτίες-ερευνητές μπορείτε να απαντήσετε?"

Ναι. Απλώς δε θα δώσεις σημασία γιατί είσαι αντισημίτης. Από το ένα αυτί θα σου μπουν και από το άλλο θα σου βγουν. Έχεις την (εγκληματική) πίστη σου και όχι τη λογική σου. Δε χρειάζεσαι πειθώ, χρειάζεσαι καταστολή.

Και δεν υπάρχει Irvine, υπάρχει Irving. Get your facts, fucktard.