Οι εφοπ-ληστές...
Oι εφοπλιστές , αυτοί οι μεγάλοι άθλιοι και απατριδες, διαχρονικό στήριγμα του βασιλοχουντισμου και τροφοδότες-χρηματοδότες του εν λοντρα πρωην «άνακτος κοκκου» , αυτά τα άπληστα για υπερκέρδη κοράκια, όπως πάντα διαχρονικά απαιτούν, διατάζουν & παίρνουν [ αγοράζουν...] Τα πάντα, αφού ο μεγάλος συνένοχος το ελλ. κρατος τόσο σε επίπεδο θεσμών όσο και προσώπων , είναι προσδεμένο στο εφοπλιστικό κεφαλαίο [από ιδρύσεως του…] διατηρώντας a priori πελατειακες σχέσεις [ προσφορές δώρων στους συλλόγους λιμ.σωματος, ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Εξοπλισμού λιμ.σωματος, επισκευές & βαψίματα λιμεναρχείων-Χίος κ.λ.π] με αυτό.
Πως άλλως να ήταν αφού τα πρωην στελέχη του ΥΕΝ επανδρώνουν τα γραφεία των εφοπλιστών και οι υποσχετικές μετέγραφες λειτουργούν ως δέλεαρ για αυτούς, πέραν των αφανών συγκοινωνούντων ΔΙΑΥΛΩΝ που συνδέουν οικονομική & πολιτική εξουσία, όπως αυτά αποδεικνύονται από τα ρεπορτάζ & έρευνες των ΜΜΕ κατά καιρούς.o μεγάλος συνένοχος αγρυπνεί για τα συμφέροντα των εφοπλιστών, εξακολουθώντας να παρέχει το πλέων αντιδημοκρατικό πλαίσιο [ ανάγεται στο 1930] νόμων και διαταγμάτων που διέπει την ναυτιλία &και την ναυτική εργασία, παρέχοντας φθηνό και πειθήνιο εργατικό δυναμικό .
Ως γνωστό το εφοπλιστικό κεφάλαιο, έχει εμπλέξει στα γρανάζια του [ απίστευτη διαπλοκή προσώπων, εταιρειών ,υπαλλήλων του κράτους κ.λ.π] προ πολλού, κράτος –θεσμούς και πρόσωπα-- δημοσιογράφους -αγιογράφους, mme [ καναλαρχες ,εκδότες] πολιτευτές [ κρυφά η φανερά] και όχι μόνο.
Η κυβέρνηση της NΔ σήμερα και πάλι όπως και στο παρελθών, σε απόλυτη συνεργασία με τ ους εφοπληστες --ακτοοπλόους και ποντοπόρους [ μεγάλα πουγκιά οι πεζεβεγκηδες , αλλα κοροΐδα σαν τον berlousconi , δεν πιάνονται…στην «λάντζα» πάντα οι φιλιπινεζοι τους… ] σε συμπαιγνία με αυτούς , όπως και οι προηγούμενες των ψευτοσοσιαληστων 0πως πάντα ,υπόγεια και μυστικά με μεθόδους coza nostra [ διαχρονική μέθοδος εφοπλιστικού & βιομηχανικού κεφαλαίου] προωθούν τα όποια σχέδια τους ,υπέρ αυτών, δηλ. Της απόλυτης κερδοφορίας … και όχι μόνο… ως πιστός λοιπόν υπηρέτης των αθλίων αφενταδων -νταβατζηδων , η κυβέρνηση και ειδικότερα ο ΥΕΝ o κεφαλομπουζουκος [ χαρακτηρισμός της πιάτσας..] , λίγο λίγο δια της σαλαμοποιεισεως , πονηρά και ύπουλα , παραχωρεί προνόμια , επίναυλους πετρελαίου, αυξήσεις εισιτηρίων, επιδοτήσεις πάσης φύσεως [ άγονες γραμμές, μετασκευών & επισκευών] , νομοθετικά διατάγματα κατά παραγγελία [ άρση απαγορευτικού, χρηματιστήριο] και παράλληλα δίνει μάχες υπέρ των συμφερόντων αυτών σε διεθνείς οργανισμούς [ ΕΕ, ΟΗΕ , ΙΜΟ κ.λ.π] και όχι μόνο.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο βέβαια και όλα έχουν την εξήγηση τους. Πώς να είναι άλλωστε όταν υπάρχουν βουλευτές εφοπλιστές [ αχ.καρ.] Η βουλευτές μέτοχοι [σαραντινης] και πολιτευτές που στριμώχνονται να προσφέρουν «υπηρεσίας» , στο [ κυρ. μιτσοτακ, ντορα, Βαρβιτσιώτης δια δηλώσεων κ.λ.π] εφοπλιστικό κεφάλαιο .
Έχοντας λοιπόν το πεπόνι –χρήμα και το μαχαίρι –πολιτικάντηδες & νομοθετικό πλαίσιο , τύπο και κανάλια[ alafoyzos , kyriakoy,bardinogianis …] ελεγχόμενα , προωθούν τελευταία το colpo grosso to διώξιμο όλων των Ελλήνων ναυτικών , αξιωμ & πληρώματα από τα πλοία τόσο της ακτοπλοΐας όσο και από τα ολίγα με ελληνική σημαία ποντοπόρα. Αυτόν τον πλήρη εξοστρακισμο,το διώξιμο όλων των εναπομενόντων Ελλήνων ναυτικών, από τα πλοία που διαφεντεύουν ,είτε με ελληνική, είτε με ξένη σημαία .Ηδη οι άνεργοι ναυτικοί υπερβαίνουν τους 4000 [απογεγραμμένοι και μη…] και προβλέπεται ότι πολύ σύντομα θα υπερβούν τους 10000.. ..με ότι συνεπάγεται αυτό.
Οι εφοπλιστές ποθούσαν διακαως το διώξιμο των Ελλήνων ναυτικών και μάλλον θα το επιβάλουν σε βάθος πενταετίας …αγοράζοντας εν ανάγκη όπως πάντα , το οποίο νομοθετικό διάταγμα και νυκτερινή ν-τροπολογια…. Και θα παράσχουν όπως πάντα τα ανάλογα…ανταποδοτικά τέλη, όπως δωρεές στο κόμμα… εν κρυπτω [ Αλαφούζος case] όπως πάντα , δωρεά μεταφορά ψηφοφόρων [ αγαπητός …] , χρηματοδότηση πολιτευτών βολευτων κ.λ.π
Βλέπουμε λοιπόν [στοιχεία ΥΕΝ, commitτee κ.λ.π] ότι ενώ αυξάνουν συνεχώς τα υπερκέρδη τους και τα πλοία που ελέγχουν, ενώ μειώνονται συνεχώς οι Έλληνες ναυτικοί που απασχολούν, αυτοί παραμυθιαζουν τους πάντες και την κοινή γνώμη μέσω των ελεγχόμενων ΜΜΕ και ασχέτων ναυτιλιακών συντακτών [ χαϊβάνια λαϊκά …δυστυχώς.] , περί ανταγωνιστικότητας και κόστους επανδρώσεως , ενώ είναι γνωστό στους πάντες «τους παροικουντες την ακτή Μιαούλη» ότι το πραγματικό κόστος είναι ελάχιστο [ σχέση επενδυμένου κεφαλαίου/κέρδους 1 προς 1000] σε σύγκριση με το βιομηχανικό κεφαλαίο. Αφού δεν υπάρχει πλοίο ή ναυτ.εταιρεια που να μην΄
1] απολοτριωνει [ κλέβει ..] Πετρέλαια κινήσεως από τους ναυλωτές των πλοίων, που γίνονται άμεσα η έμμεσα προκαταβολές μισθών, και εξόδων πλοίου για πλου υπό έρμα η κάλυψη εξόδων πλοίου- πλοιοκτήτη προς αρπαγή καλού ναύλου ανά τον κόσμο.
2] που να μη γεμίζει το ταμείο της από ναυτασφαλιστικη απάτη κ.λ.π που σε ετήσια αθροιστική βάση να μηδενίζει το οποίο κόστος η και να δίνει κέδρος …ξεγελώντας εντέχνως [p&i clubs] τα χαϊβάνια της λοντρας κατα βαση.
3] είναι γνωστό ότι μονό οι Έλληνες ναυτικοί εξασφαλίζουν τη μη ακινησία των πλοίων με την σκληρή και επαγγελματική εργασία τους , την ευστροφία της πατέντας κ.λ.π γεγονός που αποφέρει τεράστια κέρδη στους εφοπλιστές , που θα πλήρωναν στα ναυπηγεία και στα εξειδικευμένα επισκευαστικά συνεργεία ως οι ανταγωνιστές τους που επικαλούνται.
4] είναι γνωστές οι ψεύτικες πορείες [ θαλάσσια ρεύματα..] Καταναλώσεις καυσίμων [πραγματικές η εικονικές..] Και τόσα αλλά…χωρίς να υπολογίσουμε ότι ποτέ δεν πλήρωσαν μια για τη διαχείριση αποβλήτων πετρελαίου….που ως συνήθως απορρίπτονται [ χιλιάδες τόνοι ]στους ωκεανούς…καταστρέφοντας όλα τα οικοσυστήματα και τόσα αλλά.
Κύριοι δημοσιογράφοι [ και τυχών αγιογράφοι των εφοπλιστών …] δεν είναι λοιπόν αυτοί οι έξυπνοι ,οι μάγκες , που βάζουν τα γυαλιά στου ξένους από επιχειρ.δαιμονιο αλλά κατά κύριο λογο , οι Έλληνες ναυτικοι..που κάτω από μεσαιωνικές συνθήκες εργασίας [εξοντωτικά ωράρια εργασίας, μισθούς δυσαναλόγως μικρούς των 400 έως 500 ωρών εργασίας , στερήσεις πάσης φύσεως κ.λ.π ] δημιουργούν πλούτο προς όφελος των εφοπλιστών.
Ελάχιστοι παραδοσιακοί πλοιοκτήτες αναγνωρίζοντας την προσφορά των Ελλήνων ναυτικών χρησιμοποιούν κάποιο μικρό αριθμό ελληνικών πληρωμάτων [αυτονόητα όχι από πατριωτισμό….]
Σε αντίθεση με τους πειρατές νεογιαπηδες [ Πειραιώς, Χίου και Λονδίνου...] Και τους σαλταδόρους των χρηματιστηρίων , των τελευταίων ετών ,πλοιοκτήτες που δεν αναγνωρίζουν ότι απέκτησαν πλούτη και αυτοκρατορίες από τον Έλληνα ναυτικό, και στερούν χιλιάδες θέσεις εργασίας στους Έλληνες και πόρους για την εθνική οικονομία, έχοντας το θράσος να αποκαλούνται [ βολευτες, καναλαρχες…]…. Έλληνες.
*******************************************
α] οι ακτοοπλόοι εφοπλιστές ,εταιρείες ,επικαλούμενοι τις ντεκτεριβες της ΕΕ [απελευθέρωση, σύνθεση πληρώματος κ.λ.π ] έχουν αφήσει τα νησιά χωρίς συγκοινωνία με τον Πειραιά, καρπώνονται τα εκατομμύρια των φορολογουμένων, και δυστυχώς για τα νησιά θα τα δέσουν , αφού τρώγοντας ανοίγει η όρεξη. Παράλληλα στη τραμπάλα που ήδη έχουν στήσει με το ΥΕΝ ,προσπαθούν να πετύχουν και επιπλέον μείωση συνθέσεων πληρωμάτων [με ότι συνεπάγεται αυτό για την ασφάλεια πλου και επιβατών] με δικατους κριτήρια [οικονομικα,χρηματηστιριου κ.λ.π ] και όχι βάση αντεικειμενικων,οπως τοναζ,ιπποδυναμεως ,πρωτοκόλλου επιβατών πλοίου κ.λ.π, παράλληλα προσπαθούν να πάρουν και την κατάργηση των ορίων ηλικίας των σαπακιων, χρηματοδότηση από τον νέο αναπτυξιακό νόμο [δώσε και σε μένα μπάρμπα πικατσου ] για τάχα μου ναυπήγηση νέων, και κατά κύριο λόγ ο προσβλέπουν άμεσα ή έμμεσα [μέθοδος σαλαμοποιησεως ] στην αντικατάσταση όλων των Ελλήνων ναυτικών, με χαμηλόμισθους αλλοδαπούς δηλ. Αλβανους,βουλγαρους, ρουμανους, ουκρανους , κυρίως του ξενοδοχειακού τομεα.
στην πιάτσα θεωρείται ως δεδομένο, ότι θα τα πετύχουν, θα τα πάρουν όλα. Τα αποτελέσματα βεβαία θα είναι τραγικα,τοσο για τους ναυτικούς που θα μείνουν άνεργοι, αλλά και για τα νησιά που θα ερημώσουν.
β] οι ποντοπόροι εφοπλιστές, αποβλέπουν πλέων στον πλήρη εξοστρακισμό ,το διώξιμο των ελλ.ναυτικων [ εναπομείναντες αξιωματικοί] στα πλοία με ελλ.σημαια, προσβλέποντας στο μοντέλο Ολλανδίας [στα υπό ξένη σημαία πλοία πλοιοκτησίας τους ήδη το έχουν κατορθώσει προ πολλού δηλ.πληρης αφελληνισμός] όπου μόνο ο πλοίαρχος λόγω σημαίας ,είναι Ολλανδός.
Ετσι σε πρώτη φάση των σχεδίων τους , διογκώνουν έντεχνα την ανεργία [σπάσιμο ηθικού και μη αγωνιστική κινητοποίηση ναυτικών] που η καταδίκη τους κυβέρνηση με την στάση της επικροτεί.
πώς διογκώνουν την ανεργία?
1. καθυστερώντας τους ήδη ταξιδεύοντες, εντός των πλοίων, κατά μετρικούς μήνες, ώστε να μη δημιουργείται κίνηση στη αγορά εργασίας.
2. Καθυστερώντας άλλους ,προκειμένου να εκπαιδεύσουν ,αλλοδαπούς χαμηλόμισθους [έλλειψη σταλιν,τοιχους βερολινου,παγκοσμιωποιησεως κ.λ.π ] που θα τους αντικαταστήσουν.
3. κρατουν στα πέραν των 2000 ναυτιλιακών γραφείων τους στον πειραια,υπεργηρους συνταξιούχους ναυτικούς, που σε τυχών απόσυρση τους ,θα διμιουργοταν τουλάχιστον 2000 θέσεις εργασίας για τους νεότερους.
4. Στα υπό ελλ. σημαια πλοια δεν εφαρμόζουν την προβλεπόμενη επάνδρωση με ελλ.ναυτικους, παρά προτιμούν να πληρώνουν [αν….] Τα προβλεπόμενα γελοία πρόστιμα, αφού τους συμφέρει οικονομικώς.
5.για 400 έως 500 ώρες εργασίας μηνιαίως, προσφέρουν εκβιαστικά ,ακόμα και για θέσεις ευθύνης [πλοιάρχων και μηχανικών α τάξεως] μισθούς Ρωσίας, Ουκρανίας, φιλληπινων, που είναι αδύνατον να δεχθούν Έλληνες, με δεδομένο το κόστος διαβιώσεως στη χώρα μας, δηλ. Τους διώχνουν στην ουσία ,καίτοι τα τελευταία χρόνια «θησαυρίζουν» λόγω των υψηλών ναύλων, γεγονός που αποδεικνύεται από τις εκατοντάδες ναυπηγήσεις πλοίων και όχι μόνο.
6 . Σε συνεργασία με το ΥΕΝ [διαχρονικά…. ] διατηρούν [δια της αδιαφορίας ,και μη εφαρμογής οποίας νομοθεσίας η εφαρμογής ναυτιλιακής πολιτικής-διαχειρίσεως ναυτεργατικού δυναμικού ] και επιβάλλουν , στη αγορά εργασίας εκατοντάδες συνταξιούχους, που στερούν θέσεις εργασίας από τους εν ενεργεία, πόρους από το ΝΑΤ -αφού οι εν ενεργεία ναυτικοί παραμένουν στην ανεργία – και την οικονομία από φόρους , αφού κατά πλειοψηφια αυτοί οι άθλιοι & άπληστοι γέροντες απασχολούνται σε πλοία εφοπλιστών , με ξένες σημαίες- υπολογίζονται σε 3000 πλοία περίπου-και οι αμοιβές αυτών παραμένουν αφορολόγητες – εξωτερικό η¨ εσωτερικό – τροφοδοτώντας με μαύρο χρήμα την παραοικονομία , ενώ λαμβάνουν ανελλιπώς και τη σύνταξη τους από το χρεοκοπημένο νάτο!!!!!!!! Το αυτό συμβαίνει και με τους υπαλλήλους –γέροντες και μη- που απασχολούνται στα ναυτ.γραφεια..δηλ. Τεράστια φοροδιαφυγή, φοροκλοπή και έμμεση επιδότηση του εφοπλιστικού κεφαλαίου…και όχι μόνο….
8. Το ΥΕΝ σε πλήρη συνεργασία και καθ' υπόδειξη των εφοπλιστών, απαξίωσε πλήρως τα πτυχία, διπλώματα των αξιωματικών, επιβάλλοντας την μείωση της υπηρεσίας [ εργασιακή εμπειρία] , σύντμηση χρόνου για φοίτηση στο ΚΕΣΕΝ , με αποκλειστικό σκοπό την υπερβάλλουσα προσφορά ναυτικών προς εργασία στην αγορά [προσφορά & ζήτηση] kai αυτά πέραν της χορηγήσεως διπλωμάτων σε αποφοίτους δημοτικού [αν είναι δυνατόν…] α τάξεως, πέραν της ιδρύσεως ιδιωτικών σχολών [φθηνό κρέας μέλλοντος] πέραν των πλαστών η εκ μετεγγραφής από τριτοκοσμικές χώρες πτυχίων . Στοιβάζουν παράλληλα στις ΑΕΝ [παραγωγικές σχολές αξιωμ. Ε.Ν] εκατοντάδες νέους, χωρίς κανένα εργασιακό μέλλον [ οι μισοί των 3000 ανέργων είναι αυτής της κατηγορίας] μετά την αποφοίτηση τους [ σχολές που ενώ έπρεπε να υπάγονται στο υπουρ.παιδειας «ολως τυχαιως» υπάγονται στο ΥΕΝ , απασχολώντας σε αυτές πέραν των 400 ατόμων προσωπικό Λ.Σ που είναι απαραίτητοι στην φύλαξη των θαλασσίων συνόρων και στα λιμεναρχεία της χώρας. ] από τις σχολές.
9. Στα γραφεία τους διατηρούν ολόκληρα επιτελεία υπανθρώπων [ δόκτορες στο παπατζηλικι] ανάμεσα τους και , συνταξιούχους του λιμενικού σώματος [ διαπλεκομενους με τους εν ενεργεία του ΥΕΝ ], που φροντίζουν τα «συμφέροντα των αφεντικών» εισηγημένοι και επιβάλλοντας πολιτικές εναντία των ναυτεργατών [μείωση κόστους εργασίας, εντατικοποίησης εργασίας, κατάργηση ασφαλιστικών δικαιωμάτων, μείωση συνθέσεων, αποκλεισμός από την εργασία των 50αρηδων, αντικατάσταση Ελλήνων με αλλοδαπούς , κ.λ.π] και της χώρας γενικότερα . Επιπλέον φακελώνουν συστηματικά τους ναυτικούς για τα πάντα, στο διαδίκτυο [ ιντερνετ] πλέων, όπου προσωπικά δεδομένα, δανειακές υποχρεώσεις, φρονήματα, συνδικαλιστική δράση κ.λ.π είναι διαθέσιμα προς πάσα χρίση κατά το δοκουν , που σε συνδυασμό με τα προαναφερόμενα, δημιουργούν ναυτικούς πολλών ταχυτήτων « κομμένους και ραμμένους» στα μέτρα του εφοπλιστικού κεφαλαίου. Προς αυτό τον σκοπό δημιούργησαν και διατηρούν black lisτ και αλίμονο στον ναυτικό που εγγράφουν σε αυτή ,είναι καταδικασμένοι να στολίζουν την λίστα ανεργίας, που μόνο η μεσιτεία κοινώς δουλεμπόριο [όχι τυχαία βέβαια…] μπορεί να υπερπηδήσει.
10. Το ΥΕΝ καθ υπόδειξη των εφοπλιστών ατυπως και εν κρυπτω , στα υπό ελληνική σημαία πλοία, εφάρμοσε την περίφημη οδηγία «μπολκεσταιν» , επιτρέποντας την ναυτολόγηση αλλοδαπών αξιωματικών , παρέχοντας – το εξοργιστικότερο όλων…-ελληνικά κρατικά ναυτιλιακά έγραφα [ διπλώματα, ναυτ.φυλλαδια κ.λ.π] σε αυτούς , προς αντικατάσταση των αγνώστου & αμφιβόλου προελεύσεως [5 dollars το κιλό..] Ναυτιλιακών εγγράφων της χώρας προελεύσεως αυτών...
Επειδή λοιπόν δεν πήραν οι πρόγονοι των εφοπλιστών «θαλασσοδάνεια» από τις χώρες της σοβιετιας , αλλά από το κράτος της ψωροκώσταινας τότε και τώρα, από ασφαλιστικά ταμεία και τράπεζες, επειδή δεν ΕΠΝΙΞΑΝ παρά ΧΙΩΤΕΣ , ΑΝΔΡΙΩΤΕΣ κ.λ.π ναυτικούς για να εισπράξουν τις ναυτασφάλειες και όχι σοβιετικούς η φιλλιπινεζους , επειδή τους έκαναν μεγάλους και τρανούς οι Έλληνες ναυτικοί…που δεν μπορούν μετά τόσα έτη σπουδών και θαλάσσιας υπηρεσίας να γίνουν κουλουρτζήδες….πρέπει αυτά τα αθλία ανθρωπάρια, που έχουν το θράσος να αποκαλούνται Έλληνες η να αναθεωρήσουν τα οποία σχέδια τους η να πάρουν τον πουλο τους και να πάνε στον αγύριστο…πριν τους στείλει η αγανάκτηση και η κατακραυγή των ναυτικών και της κοινωνίας των πολιτών της….. Καταραμένης χώρας μας.
Υ.Γ υπάρχει ελπίς? Ζητείται πατριωτική κυβέρνηση…λίγο φιλότιμο ρεεεεεε…….
No comments:
Post a Comment